Gossen Ruda
29-03-2011, 07:10
En vacker men otillgänglig kuststräcka i Italienska Ligurien. En flitig tågresenär har varit där och tagit några bilder som han visat i Postvagnen. Tänkte bara tipsa om dessa, en varningens ord bara för det syns tåg på alla.

Fantastiskt att man vill bo där och att man lyckats bygga en järnväg.
Postvagnen
Anki på Öland
29-03-2011, 07:59
Vackert! Trots tågen...
En tågälskares P-bilder. Vackert!
Aqvakul
29-03-2011, 08:13
När jag var där för fyra år sen, så inträffade det en tågolycka. Då var det inte kul att ha ett plan att passa i Milano. Efter en halvdags förseningar så blev det till att boka om flyget och söka extra övernattning. Annars är det underbarar, strapatsrika vandringsleder. Tyvärr lite mycket amerikaner, vilket drar ner standarden på matställena.
Tack för titten! Det var kul att se.
Gossen Ruda
29-03-2011, 09:40
CITAT (Aqvakul @ 29-03-2011, 09:13)

När jag var där för fyra år sen, så inträffade det en tågolycka. Då var det inte kul att ha ett plan att passa i Milano. Efter en halvdags förseningar så blev det till att boka om flyget och söka extra övernattning. Annars är det underbarar, strapatsrika vandringsleder. Tyvärr lite mycket amerikaner, vilket tyvärr drar ner standarden på matställena.
Jag misstänkte att det fanns många turister där när jag såg hur mycket folk det var på stationerna. De små byarna kunde i sig knappast generera så mycket trafik.
Monica M zon 4
30-03-2011, 05:08
En kompis till mig var där för några år sedan och hon sa att det var bedövande vackert och att det fanns många vandringsleder man kunde gå på.
Ser kul ut med en stor station och en stort tåg och sen bara en stor brant och ett litet hus. Fantastiskt att det gått att bygga en järnväg där.
malcolm
30-03-2011, 10:05
Fantastiska bilder och det hela såg nästan mer ut som en modelljärnväg, dit vill jag åka.
Åh, vilka bilder !!
Har aldrig haft nån direkt längtan till Italien, men nu ....
herkules
31-03-2011, 06:22
jättefina bilder, det ser fantastiskt ut där!
Aqvakul
31-03-2011, 06:46
Vackrare än så här kan det knappast bli, vilket alltfler turister upptäckt. Det är backar överallt, vilket är mysigt men också lite ansträngande...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.