netha
Var ju på tiden att han lämnade posten!

Persbrandt slutar som Unicef-ambassadör
andersen
CITAT (netha @ 31-03-2011, 00:12) *
Var ju på tiden att han lämnade posten!

Persbrandt slutar som Unicef-ambassadör

Ja men jag fattar inte varför så många skådisar och kändisar börjar och knarkar i övre medelåldern..märkligt, hadde det rört sig om ungdomligt oförstånd eller grupptryck så hadde jag haft viss förståelse.
Monica M zon 4
Vad är det som säger att han börjat missbruka kokain nu på äldre dagar? Det är förmodligen nåt som förekommit i partysammanhang sen lång tid tillbaka. Och hans särbo verkade ju inte bli särskilt upprörd heller utan försvarade honom.

Bra att han slutade som Unicef-ambassadör för såna dåliga förebilder behöver vi inte ha!
herkules
bra där, unicef och snorta kola funkar inte ihop.
AndersKbg
CITAT (andersen @ 31-03-2011, 00:38) *
Ja men jag fattar inte varför så många skådisar och kändisar börjar och knarkar i övre medelåldern..märkligt, hadde det rört sig om ungdomligt oförstånd eller grupptryck så hadde jag haft viss förståelse.

Anledningen till det är att de dricker alkohol ganska regelbundet och de får sina baksmällor med allt vad det innebär. Det är sånt man överlever i yngre dar.
Med åldern så kan det kännas värre att gå bakis till jobbet varje dag och då är kokainet bättre. I princip samma effekt men utan baksmälla. Lite dyrare men vid det laget har de råd med det.

Typ så ligger det till, för att förklara det snabbt och enkelt.
Vippan
Synd att människor faller i missbruksträsket,undrar hur det går i hans internationella karriär.Persbrant är en otroligt bra skådespelare och i rollen som läkare i Hämden var han fantastisk,han är dessutom snygg att titta på.
Aqvakul
ett klokt beslut..
Iren
CITAT (Aqvakul @ 31-03-2011, 11:50) *
ett klokt beslut..

Kan bara hålla med!!!
Uggi
Även jag instämmer.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon