Full version: Kampanjer p vxthus
Svr morsdrm
Bestmt oss fr att kpa vxthus. Kollade ntet. Vilket utbud! Velade lnge och vl men kom till slut fram till ngra modeller p ca 15 m2. Mrkte efter ett tag att flera frsljare hade kampanjer och rabatterade priser beroende nr p ret man handlade. Vet nn p forumet nr priserna p vxthus r som billigast? Ngon som kpt vxthus i vra grannlnder? Tacksam fr svar.
Anja Danmark
Willab har kampagne til og med p sndag og som regel i august/september igen...

Det kan ikke betale sig at kbe i Danmark i forhold til Sverige - det er for dyrt! Jeg har selv kbt i Sverige for 2 r siden.

Svr morsdrm
Tack fr snabbt svar.
Finns det ngon p forumet som kan tipsa om vxthusutstllare i gteborgstrakten?
mino
Tittar man tex p Willabs nya cedertrhus s verkar de betydligt billigare i Danmark. Men frgan r ju hur man ska rkna, kan man bara ka ver sundet med en lastbil r det ju en sak, en annan om man bestller en transport som skert gr p ett antal tusenlappar.
Ancis01
CITAT (Svr morsdrm @ 31-03-2011, 23:10) *
Bestmt oss fr att kpa vxthus. Kollade ntet. Vilket utbud! Velade lnge och vl men kom till slut fram till ngra modeller p ca 15 m2. Mrkte efter ett tag att flera frsljare hade kampanjer och rabatterade priser beroende nr p ret man handlade. Vet nn p forumet nr priserna p vxthus r som billigast? Ngon som kpt vxthus i vra grannlnder? Tacksam fr svar.

Jag kpte mitt vxthus genom Skanska byggvaruhuset tycker dom r bra och billiga.... rose.gif
Peztis
Mitt vxthus p 14,1 kvm m glas och aluminium vgde nrmare ett ton, bara glasen vgde 700 kg enl fraktsedeln. Dessutom r det oerhrt skrymmande s frakten lr knappast vara lg utan g p ngra tusenlappar ytterligare.

Men visst kan det vara vrt att kolla runt och framfr allt be dem att ge ett pris drr till drr med moms och allt.
Ancis01
CITAT (Peztis @ 11-04-2011, 22:31) *
Mitt vxthus p 14,1 kvm m glas och aluminium vgde nrmare ett ton, bara glasen vgde 700 kg enl fraktsedeln. Dessutom r det oerhrt skrymmande s frakten lr knappast vara lg utan g p ngra tusenlappar ytterligare.

Men visst kan det vara vrt att kolla runt och framfr allt be dem att ge ett pris drr till drr med moms och allt.

P skanska r det fraktfritt i hela sverige.... tummenupp.gif
PMK
200 danska sgs det! tummenupp.gif

http://www.dr.dk/DR1/Bonderoeven/Projekter/drivhus.htm
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon