Nån som haft och blivit av med detta? Det låser hela datorn går ej att få bort på "vanlig väg" går ej att komma ut på nätet mycket sorgligt Har nu kollat på¨jobbdatorn och där tror jag jag hittat hur man blir av med det men har du hört nåt om detta vore jag tacksam för att veta
Numera orkar jag inte felsöka datorn om något strular ordentligt. Jag lägger tillbaka en back-up som jag gör regelbundet. Tar en halvtimme och sedan fungerar datorn felfritt. Tar förresten alltid dubbla back-uper nojig som jag är.
Klint
03-04-2011, 21:01
Ok Tack för svaren hoppas det går bara att göra backup nu för det har jag ju inte gjort tidigare
Klint
05-04-2011, 18:52
Det fanns faktiskt avinstalleringsprogram på nätet som funkade en datakunnig kompis ladda ner till en cd och vi blev av med skiten En sak som stör mej är att vi har McAffe virusskydd men de bara beklagade
_chrille_
18-04-2011, 15:36
McAffe Är tyvärr känt för att vara urusla på att avlägsna eller reparera filer från virus.
Det tyska säkerhetsinstitutet Av-Test är en oberoende organisation som utför tester på de största säkerhetsprogrammen på marknaden.