Full version: Mitt i naturen
Gossen Ruda
Martin är i Australien, är det månne slutfilmat i Sveriges natur? rolleyes.gif
Gossen Ruda
CITAT (Gossen Ruda @ 14-04-2011, 17:09) *
Martin är i Australien, är det månne slutfilmat i Sveriges natur? rolleyes.gif

Putt. smile.gif
malcolm
Allt är kanske dokumenterat i Sverige. confused.gif
Meriona
Jag ska se det iallafall, inte bara för att jag gillar Martin. smile.gif Australien verkar ha en väldigt intressant natur. Vinner jag fetvinsten på Lotto, så blir det Australien nästa gång vi reser.
Huggorm
CITAT (Meriona @ 14-04-2011, 18:02) *
Jag ska se det iallafall, inte bara för att jag gillar Martin. smile.gif Australien verkar ha en väldigt intressant natur. Vinner jag fetvinsten på Lotto, så blir det Australien nästa gång vi reser.

Helst Tazmania då, för mig. Mycket av fastlandsaustralien är ju torrt, dammigt och extremt varmt. Överallt finns livsfarliga ormar, spindlar, skorpioner osv. Och enorma mängder ihärdiga flugor.

Edit: Glömde att det kryllar av kameler också, det kanske kan vara något att titta på
Meriona
Du glömde dödliga pyttesmå fiskar och maneter!
Jo jag vet att det är både ödsligt och farligt, men en liten gosig koala är nog inte dödlig iallafall. smile.gif
Huggorm
CITAT (Meriona @ 14-04-2011, 18:55) *
Du glömde dödliga pyttesmå fiskar och maneter!
Jo jag vet att det är både ödsligt och farligt, men en liten gosig koala är nog inte dödlig iallafall. smile.gif

Dom kanske har rabies? -fear-.gif
Meriona
Näääää inte då. smile.gif De sov visst 20 timmar per dygn och vilade högt uppe i träden stor del av de 4 återstående. Risken att du ska bli biten är nog minimal. tongue.gif
Huggorm
Spindeln hade nog större bitpotential då
Tikka
Gick det idag Mitt i Naturen? Missade jag i så fall sad.gif

Meriona jag åker med till Australien, åker gärna dit igen smile.gif
Du kan väl packa ner mig i din väska eller nåt wink.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon