Full version: Vad r detta?
varghem
Har stt en massa pioner... alla har kommit upp... men vad r det hr?? stod mellan pionkrukorna och lappen har bleknat s jag har inte blekaste aning... nn som har??
KRT
r ganska likt nvan jag har i trdgrden, men jag har absolut ingen aning om sort....
varghem
Har inte stt nva crying.gif
CillaM
Smrboll, stjrnflocka?
varghem
N *suck* jag vet bara pion och magnolia....
Misty
Snygg var den ialla fall!
varghem
tack Misty... tycker jag ocks smile.gif kraftiga fina plantor, fr vl se vad det r nr det behagar blomma om ngra r
varghem
tataaaaaaaaaaaaaa biggrin.gif den blommade redan i r.... elfenbensstormhatt var det ju....
evaisa
Kul!

Hade du stt den? :-)
Iren
Lite likt Fotblads blad men ingen aning om det stmmer....
varghem
Iren.... elfenbensstormhatt var det biggrin.gif

evaisa.... hmmmmmm det r ju det jag inte kommer ihg d.... kanske jag ftt den som smplanta frn nn kompis... men det r i s fall vldigt lnge sen... du vet... minnet r bra men kort biggrin.gif
evaisa
Din elfenbensstormhatt fick mej att gotta mej i en perennfrsida hela kvllen. Fr jag mste ju se hur din stormhatt sg ut.... och sedan hamnade jag p en s hrlig sida att jag bara mste blddra igenom hela sortimentet!

S mnga hrliga vxter dr fanns..... mmmmm!

Tack fr inspirationen :-)
varghem
evaisa... har frn hr om du vill ha tongue.gif

vilken sida var du in p??? nyfiken ju biggrin.gif
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon