Full version: Vad är detta?
varghem
Har sått en massa pioner... alla har kommit upp... men vad är det här?? stod mellan pionkrukorna och lappen har bleknat så jag har inte blekaste aning... nån som har??
KRT
Är ganska likt nävan jag har i trädgården, men jag har absolut ingen aning om sort....
varghem
Har inte sått näva crying.gif
CillaM
Smörboll, stjärnflocka?
varghem
Nääääääääää *suck* jag vet bara pion och magnolia....
Misty
Snygg var den ialla fall!
varghem
tack Misty... tycker jag också smile.gif kraftiga fina plantor, får väl se vad det är när det behagar blomma om några år
varghem
tataaaaaaaaaaaaaa biggrin.gif den blommade redan i år.... elfenbensstormhatt var det ju....
evaisa
Kul!

Hade du sått den? :-)
Iren
Lite likt Fotblads blad men ingen aning om det stämmer....
varghem
Iren.... elfenbensstormhatt var det biggrin.gif

evaisa.... hmmmmmm det är ju det jag inte kommer ihåg då.... kanske jag fått den som småplanta från nån kompis... men det är i så fall väldigt länge sen... du vet... minnet är bra men kort biggrin.gif
evaisa
Din elfenbensstormhatt fick mej att gotta mej i en perennfrösida hela kvällen. För jag måste ju se hur din stormhatt såg ut.... och sedan hamnade jag på en så härlig sida att jag bara måste bläddra igenom hela sortimentet!

Så många härliga växter där fanns..... mmmmm!

Tack för inspirationen :-)
varghem
evaisa... har frön här om du vill ha tongue.gif

vilken sida var du in på??? nyfiken ju biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon