koja72
Hej !
Kunde vara kul att komma i kontakt med flera cocker spaniel-ägare, om det finns några här. Jag och min man har själva två cocker-killar på 9 månader och den äldre på 2 år och 2 månader. Träffar ju lite ägare och cockrar inom cockerklubben, men det kunde vara kul med fler : )
Vi hade golden förut, som blev nästan 12 år och honom sörjer iallafall jag matte vädigt ännu. Vi valde därför en helt ny ras och det blev cocker. Hör av dig om du har en cocker eller fler. Kunde vara kul : )
/Koja72

attachment=59994:Elon_och_Linus.jpg]
Eva i Skåne
Här finns det en svart cocker-tik på 5½år. wub.gif
[attachment=59997:blomstervovve.jpg]
koja72
Hej Eva !
Vilken söt liten tjej....antar att hon liksom mina njuter av att kunna vara ute nästan hela dagarna i solen och värmen sweatingbullets.gif

Gör du någon aktivitet med din cocker ?

Vi kör viltspår med den röd/vita och valpkurs med den lilla happy.gif
Ha det bra så länge. Nu är det dags att laga lunch, men det tar emot. Vill vara ute....
/koja72....Carola
KatteLatte
Schäfer & mops här.
koja72
Går väl bra det med : )
Hur gamla är de ?
koja72
Någon av er som har blogg/hemsida om er/era hundar ?

Min blogg om någon vill läsa, har adressen: http://cockernelon.wordpress.com
KatteLatte
CITAT (koja72 @ 26-04-2011, 18:32) *
Går väl bra det med : )
Hur gamla är de ?

Schäfern blir 4 i sommar, tik av bruksvariant som jag kör IPO (internationella brukset) med.
Mopsen fyllde nyss 1 år, henne har vi haft sedan i julas, det är en omplacering.

Så map våran trädgård så har jag filosofin att den måste vara hundvänlig, på så sätt att det kan komma litet snabba rusningar genom rabatterna då och då. En och anann tulpan kan väl bli omkullsprungen, men i övrigt tycker jag inte att de gör så mycket åverkan.

Värre var det med våran första hund, en bullmastiff. Även om jag snabbt insåg att han nog skulle vara inne då jag grävde så brukade han leta upp där jag hade grävt och dra upp allt igen. Men det blev aldrig så illa som uppfödaren hade varnat oss för, deras 4 hundar grävde upp hela rabatter opå en gång...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon