Full version: Sluta nu!
ryss_борис
Ja, varför? Tyckte du/ni att ni var kreativa nu eller?

Enbart korkat, av den enkla anledningen att nu lär färre registrera sig. Många väljer att bli medlemmar här efter att de kollat runt lite, eller hittat svar på nån trädgårdsrelaterad fråga. Vet m¨ånga som ej är medlemmar, men som alltid kollar här när de undrar någon ang växter.

Du har just berövat folk möjligheten att få en inblick i hur detta forum fungerar, vilka frågor man kan få svar på etc.

Att ni inte har någon större koll på detta forum har de flesta nog redan förstått, då trådar inte ens raderas osv. Det ni gör är att redan styra ett trasigt skepp mot ännu ett isberg, som förmodligen får det att sjunka, och ni har tyvärr misskött er position som kaptener, eftersom ni övergav skeppet för länge sen..

FAIL!!!!!!!!!! slap.gif

nu blir jag väl bannad, men....
Biggan_
Men de som inte är medlemmar kan väl fortfarande läsa på forumet?
Medlemmar måste av någon konstig anledning logga in för att läsa!
Meriona
Idiotiskt att man måste logga in, det orkar jag inte bara för att kolla om det är nåt intressant, då skiter jag i att logga in och gör nåt annat istället. sad.gif
herkules
det här verkar jobbigt sad.gif
Cathis
CITAT (Biggan_ @ 03-05-2011, 13:26) *
Men de som inte är medlemmar kan väl fortfarande läsa på forumet?
Medlemmar måste av någon konstig anledning logga in för att läsa!

Nu är det väl jag som är korkad antar jag, men hur kan forumet veta om man är medlem bara för att man går in på sidan?
Gossen Ruda
Det verkar vara inloggningskrav för alla nu. Kan vara något fel eller så är det en ny hackerattack så att man har spärrat ut alla som inte loggar in. Som vanligt ingen information, någon som orkar kontakta admin?
Wilmer
Då skulle jag vara väldigt tacksam om jag kunde hållas inloggad, nej, nu ger jag upp Odla, så kul är det inte att inte ens kunna kolla innan jag ev. orkar logga in eftersom jag inte hålls inloggad hur jag än gör. Vi ses säkert igen, men ha det så bra så länge..
MissB
Mycket dåligt tycker jag att detta nya krav på inloggning är! Jag är visserligen medlem men har redan gett upp på forumet som har så dålig stämning och inte sköts av moderatorn. När man googlar på trädgårdsrelaterade ämnen kommer nästan alltid odla upp i sökträffarna, vilket betyder att de nu förlorar massvis av besökare som vissa skulle ha blivit medlemmar för att kunna delta mer aktivt efter att de väl hittat hit. Jag orkar själv inte logga in hela tiden bara för att läsa sökträffen. (Man blir ju utloggad hela tiden!) Dåligt Odla, ni verkar inte vilja ha medlemmar här?
skrotfibbla
Instämmer, kommer att gå till andra trädgårdsforum istället. Från att ha varit det bästa forumet, så är det godnatt.
Jan af Lisö
Det finns två länkar:
http://217.70.34.228/forums//index.php?q=forums/index.php
kräver inloggning

http://forum.odla.nu/index.php?
(? skall vara med i länken)

funkar som tidigare..

Eller så tar man den 1:a länken och klickar på "enkel version" under rutorna, så vips, kan man komma in som tidigare....
Rihane
CITAT (Jan af Lisö @ 09-05-2011, 19:33) *
Det finns två länkar:
http://217.70.34.228/forums//index.php?q=forums/index.php
kräver inloggning

http://forum.odla.nu/index.php?
(? skall vara med i länken)

funkar som tidigare..

Eller så tar man den 1:a länken och klickar på "enkel version" under rutorna, så vips, kan man komma in som tidigare....

Prova med att logga ut och sedan gå på din sista länk. Går inte eller hur? Du blir uppmanad att logga in.
Det är det som det klagas på. Att man måste vara inloggad

Edit: glömde ett a
Jan af Lisö
CITAT (Rihane @ 09-05-2011, 19:41) *
Prova med att logga ut och sedan gå på din sista länk. Går inte eller hur? Du blir uppmanad att logga in.
Det är det som det klagas på. Att man måste vara inloggad

Edit: glömde ett a

Jag erkänner, jag hade fel i mitt förra inlägg !!!!
La Fleur
Tror inte heller att det där va så smart... Det va väl bra som det va när man som icke medlem kunde läsa inlägg men inte öppna bilder tex? Förstår inte syftet eftersom det inte längre kommer locka fler att bli medlem när de inte får se hur duktiga odlare vi har här inne och hur aktivt forumet är.

En annan sak som jag tycker är störigt med det här är följande: Sökfunktionen här inne är seg som tusan. Åtminstone är den alltid det i min dator. Istället för att söka här så googlar jag frågan. Svar från odla får man alltid eftersom här finns många kunniga människor som sagt... Men oavsett om jag är inloggad i ett annat fönster när jag klickar på länken i google får man bara upp en röd ruta där det står att man måste vara medlem. Då får man krångla med att logga in för att se svaret o många gånger hamnar man då någon annanstans o får i slutändan inte svaret man sökte *suck*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon