Full version: Vet hon?
boxer2
Hej! Om 9 dagar ska jag hämta hem min lilla valp, fjärilarna flyger omkring i magen nu och frågorna svävar i huvet. Så min fråga är; vet min snart 3åriga hund att något kommer att hända? Hon kan omöjligt veta vad....eller???? Ska bli så kul att få hem den lilla. Hoppas någon vet hur dom funkar.
Anna-Karin Lundberg
Det där är nog som med människor som får småsyskon. Jag är övertygad om att de fattar. Jag vet inte hur det går till, men jag är säker på att hundarna fattar vad vi funderar på och har i görningen. Kanske vet inte hunden exakt vad som händer, inte namnet på valpen eller såna detaljer, men helt klart fattar de att något är på gång, nåt spännande och roligt. Vad spännande för dig - passa på och njut av stunden, det här är dina bästa dagar som kommer nu!
*Stintan*
Såklart läser hon av dig och märker att något roligt är på G. Så himla kul med en liten valp, njut!
boxer2
Tack så mycket båda två. rolleyes.gif Ja själv klart ska jag njuta av att få hem min lilla valp. Jag saknar verkligen valptiden. Min "gamla" hund var så snäll redan som valp, hon tuggade inte på sladdar eller något, det enda hon visade intresse för var skosnöre och vad gör väl det??? whistling.gif
Jag hoppas verkligen att det är mer valpbus i nästa valp.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon