Motti
Var på föreläsning i dag Nässjö Folketshus !Föreläsare var Gunnel Karlsson från tv:s" Gröna Rum",en så himmla trevlig föreläsning kul och med mycket humor :)Har ni tillfälle så gå och lyssna på Gunnel den tjejen har sina fötter i odlarjord blomma.gif Köppte också en av hennes böcker och som hon singnerade :)fick dessutom en pratstund med henne !hon tog sig verkligen tid med många.
Helen i Piteå Zon 5
Så roligt att du har varit och lyssnat på Gunnel, kunnig och rar tjej. För något år sedan var hon i Luleå, då hade jag turen att få sitta bland åhörarna. biggrin.gif
Har idag varit på vårmässan och lyssnat till Hannu Sarenström, honom gillar jag mycket.
Eva i Skåne
Kan bara instämma i att Gunnel är toppen att lyssna till, jordnära och "enkel".
kerstin z5-6
Jättetrevlig person och en mkt bra föreläsare!
Motti
Ja hon var en toppenföreläsare och jordnära !hon skällde på oss att vi städar för mycket i våra trädgårdar på hösten wink.gif Hon berättade om sin granné som var lite pedantisk han brukar komma in till Gunnel och säga :MenGunnel vad det ser ut i din trädgård giggle.gif där ser man wink.gifKöppte som sakt en jättebra bok av Gunnel Karlsson och Sussane Hultin som heter "Första Trädgårdshjälpen " Gunnnel signerade den år mig också tummenupp.gif Där står alla svar på ens frågor om trädgård och växthus en jättebra bok smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon