Blomstertanten
Är det bara hos mej det ser så konstigt ut?
Förutom var alla skribenters inlägg i en "egen ruta" men nu kommer allt i en enda radda så det är jättesvårt att se var ett inlägg slutar och ett annat börjar. Vet inte om nån fattar vad jag menar tongue.gif men det fattas liksom ett streck emellan inläggen.

*Stintan*
Har du rätt visningsläge inställt?
Annars ändra i Alternativ uppe till höger.
Blomstertanten
Det har jag provat! Flera gånger till och med confused.gif Men det gör ingen skillnad!
Endast om jag ändrar trådad ser jag nån skillnad, men trådad vill jag inte ha ju!
Berith
Du skulle inte kunna ta en bild på eländet och lägga in här så man får se hur det ser ut? flirting.gif
*Stintan*
Har du möjligen IE9? Isåfall finns det en liten kompatibilitetsknapp uppe i adressfältet man kan testa.
Blomstertanten
CITAT (*Stintan* @ 08-05-2011, 09:30) *
Har du möjligen IE9? Isåfall finns det en liten kompatibilitetsknapp uppe i adressfältet man kan testa.

Det gjorde ingen skillnad!

CITAT (Berith @ 08-05-2011, 09:21) *
Du skulle inte kunna ta en bild på eländet och lägga in här så man får se hur det ser ut? flirting.gif

Jo, det kunde jag göra. Om nån vänlig själ berättar hur man gör det! tongue.gif Minns helt plötsligt inte hur man gör blush.gif
jocke_u
Tryck på knappen prnt scr (print screen) på tangentbordet och klistra in i t.ex. paint...
Blomstertanten
CITAT (jocke_u @ 08-05-2011, 18:13) *
Tryck på knappen prnt scr (print screen) på tangentbordet och klistra in i t.ex. paint...

Tack!

[attachment=60387:Odla.png]
Så här ser det ut!

Fast nu när jag kollar bilden i inlägget så ser man en svag,svag ljusblå linje emellan inläggen confused.gif
Blomstertanten
Nu har jag löst problemet! biggrin.gif

Ändrade kontrasten på skärmen så ser det ut som vanligt igen!
Men fattar inte hur den kunnat ändra sig av sig självt g.gif confused.gif
*Stintan*
Sådär ser det ju helt normalt ut tycker jag. Jag har ingen annan färg mellan inläggen än det som syns på din bild.
skånepåg
Så ser mitt ut med, ska det väl tongue.gif
Blomstertanten
Det var ju min skärm som ställt om kontrasten så den stog på 100 %. När jag ändrade till 50 % kontrast såg det normalt ut igen. biggrin.gif
Tog sin lilla tid att komma på det! Men fattar fortfarande inte hur kontrasten på skärmen kan ställa om sig själv no.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon