skånepåg
Eftersom Spotify vill ha betalt nu så var lyssnar ni musik?
Jag betalar klart för Spotify och gjort det länge för deras reklam är riktigt störig tongue.gif
Monica M zon 4
Jag använder inte Spotify eller nåt annat. Lyssnar på radio via datorn ibland. Annars tillhör jag den där gammalmodiga generationen som tycker det är kul med cdskivor. Brukar köpa några då och då.
Klint
Försökte rösta 3ggr.men "ett fel uppstod"
Använder Spotify följde med abbonemanget på mobilen,fast använder o använder har lyssnat på nåra låtar men inte gjort nån lista,är lite fräck så jag lyssnar på din Oldies Skånepåg!
aanderss
inget
skånepåg
CITAT (Klint @ 11-05-2011, 07:02) *
Försökte rösta 3ggr.men "ett fel uppstod"
Använder Spotify följde med abbonemanget på mobilen,fast använder o använder har lyssnat på nåra låtar men inte gjort nån lista,är lite fräck så jag lyssnar på din Oldies Skånepåg!

Hehe ja det blev ett fel i omrästningen, man måste ha 2st val istället för ett som i Annat valet =(
Ok, vad kul, här är en till med gammal 50-60 tals musik ^^ Good old music

Grooveshark kan ni ju testa det finns i webbläsaren och ser nästan ut och funkar som Spotify och gratis såklart, jag hade gärna bytt till det om man hade kunnat bytt låt och sånt med snabbknapparna på tangentbordet, så hade man sparat lite pengar =) Men jobbigt att byta flik och såvidare tongue.gif Haha
Klint
Åh tack! va bra då behöver jag inte skämmas så mö att jag bara tog fast de stog dela shy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon