Full version: Seg sökfunktion
La Fleur
Jag orkar snart sällan söka här inne längre. Det tar super lång tid!!! Då blir det att man hellre dubbelpostar. Varför går det så otroligt långsamt att söka för? Är det bara jag som upplever detta problemet? Inget annat går segt så jag har svårt att tro att det är min dator det är fel på, men jag vet inte wacko.gif
Myosotis
Sökningen är fruktansvärt seg här också.
Tulipanaros
Och tidigare fungerade googlesökningar, men med det nya systemet där man måste vara inloggad dirigeras man fel från Google. Och dessutom kommer Odla att försvinna från Googleträffarna när man spärrar innehållet.
La Fleur
Och med det kommer nog forumet dö ut. Rätt lönt o ha ett forum där man inte kan söka information även om man är medlem. Och rätt lönt att ha ett forum som inte kommer locka nya tillgångar i form av nya medlemar. Jag gick med här när jag märkte att många frågor jag googlade besvarades av just detta forumet. Men det är forumvärdarnas förlust. Om dom nu bryr sig.

Om man kanske skulle starta ett forum förresten. Någon intresserad? wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon