Motti
I dag var jag och min vännina Gunilla och hälsade på på Pelargonmuset i Bodafors ,för min del var det andra gången för Gunilla var det första .Men vilken värme vi möttes av från Maria just då var det bara vi Jag och Gunilla hon var så entusiastisk och visade alla Pelargoner med en sådan glädje :)jag köppte fyra nya älsklingar och min vännina tre plus att jag FICK en Mårbacka Tulpan pelargon av Maria som hon inte riktigt trodde på man jkag ska allt få fart på den wink.gif:)vi fick också äran att träffa hennes två katthemskatter som hon tagit till sig och hon bjöd oss generöst på kaffe och Pelargonsockerkaka.Vi bokade oss för två sticklingar en som Maria själv tagit fram och fått listad ,tyvär kommer jag inte ihåg namnet på den men den var helt underbart vacker i färgerna smiley_small_hug.gif har ni möjlighet så åk till Bodafors Pelargonmusier ni kommer att få ett varmt innerliggt motagande av Maria,en väldigt varm och generös människa som lever för sina Pelargoner.Tack Maria för en fin stund bland dina härliga Pelargoner thanks.gif
Samsara
Maria är alltid trevlig =)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon