Hej.
Vi är två studenter vid Högskolan i Gävle och vi söker personer som har en tillsvidareanställning, tidsbegränsad anställning eller som är anställd av ett bemanningsföretag för en undersökning.
Undersökningen handlar om arbetstillfredsställelse och livstillfredsställelse och om det finns ett samband mellan vilken form av anställning personen har.
Vi skulle bli väldigt glada om ni kunde ta er tid till att fylla i denna enkät och hjälpa oss med vårt arbete, tidsåtgång ca 10 min.
2011-05-16
Undersökningen är nu avslutad, tack till er som medverkat. Det är mycket uppskattat.
Katten maja
12-05-2011, 10:43
Intressanta frågor det fick en att tänka efter en aning
Vad bra, det är kul när man börjar fundera över sånt här som man kanske inte tänker på så ofta. =)
Bra frågor, lite sådant som jag själv har funderat på mellan varven och haft dialog om mellan min man o mig...säger jag som precis blivit fastanställd o fylld av enstusiasm

Lycka till med er undersökning!
Är så tacksam för alla som svarat. Vi kommer att ha enkäten öppen över helgen så ta nu chansen att få vara med. =)
Aqvakul
13-05-2011, 06:39
Intressant och välgenomtänkt! Lycka till, önskar en som läste till psykolog på 70-talet men som sen blev lärare!
Det var många frågor som var lika så jag orkade inte fortsätta.
Anledning till att många frågor påminner om varandra är för att säkerställa att resultaten ska representera det som vi tänkt att vi ska mäta. Att vi frågar på detta sätt är för att vi tar ett medelvärde på de frågor som liknar varandra för att det lättare ska gå att jämföra grupperna emellan.
Men självklart är det helt okej att avbryta om man vill det, detta är en helt frivillig enkät, vi är tacksamma för alla svar som vi får in. Det är till stor hjälp för oss.
Trevlig helg alla.
=)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.