aanderss
inte för de gör mig något men lite konstigt ändå

min far dog för ca 4 år sedan då ändrade hon telefonen till hennes namn hos telia

ibland löser hon korsord o ringer in de. här om dagen vann hon en trisslott men på brevet o i tidningen stod de mitt pappas namn.
hur kan de förekomma
Red Top
De utgick kanske från 'eniro' eller 'hitta' eller ngt liknande. Där är många uppgifter minst sagt urgamla.

Trist för din mamma. Inte kul att bli påmind om tråkiga saker på det sättet.
aanderss
men min far är borttagen på hitta o eniro
Alba
Ett sätt är ju att kolla med Sk. Dagbl. vad de har för adresskälla och sen kontakta den.
Risken finns ju att fler använder sammakälla och hon kan få fler försändelser med din pappas namn.
Meriona
Så hemskt tråkigt aanders att behöva se en avliden anhörigs namn i tidningen på det viset, det måste blivit en chock! sad.gif
pejori
CITAT (aanderss @ 18-05-2011, 13:05) *
inte för de gör mig något men lite konstigt ändå

min far dog för ca 4 år sedan då ändrade hon telefonen till hennes namn hos telia

ibland löser hon korsord o ringer in de. här om dagen vann hon en trisslott men på brevet o i tidningen stod de mitt pappas namn.
hur kan de förekomma

Jag tycker du ska ringa tillbaka till företaget och fråga var dom fått din fars uppgifter från. (då han är avliden, är hans uppgifter raderade)
Det är fördjälvligt att avlidna fortfarande cirkulerar i systemet, och det bör påpekas till förlaget. -fear-.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon