Full version: "Mormors Växter"
Unn
Hejhopp. Snavade över Mormors Växters online frökatalog när jag sökte såobjekt, och fann där en blå lychnis som jag insåg var ett måste wub.gif .
Den och hmmm...tja några till (säger inte hur många ;-) ) måsten slank ned i inköpskorgen för några veckor sedan. Men inte kom det någon orderbekräftelse, och inte heller har de svarat på mejl... Tänkte kolla med er om ni har någon erfarenhet av firman?
Jag har ju massor av plats för fler sådder sad.gif wink.gif smile.gif
Unn
Ti bee
Jag handlade av den firman en gång och fick mina fröer, inga problem. Det var under förra året, då fanns firman i alla fall! smile.gif
birgitek
Skickade iväg en beställning till dem igår, har alltså inte fått svar än.
Eftersom de visar nyheter 2004 tror jag nog att de finns kvar.
Birgit Ek
Unn
Tack! Vad bra! Då har de väl bara glömt mig. Ger mig på en ny beställning.
Härligt, MERA frön smile.gif
Unn
Jag får fortfarande ingen kontakt med dem mad.gif . Är det någon av ersom lyckats handla fröer därifrån i år?
Nu tänker jag inte försöka mer.
Synd på den där lychnisen:(
Unn
birgitek
Nej, jag har inte hört nåt alls. Lite dålig stil att inte medela om nätbutiken upphört.
Silververonika och rabatteternell har jag inte hittat hos nån annan, så jag är ganska besviken
Birgit Ek
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon