Margith
23-05-2011, 11:08
Nu är kuverten klara.
Jag lägger de i brevlådan ikväll, de borde vara hos nummer 1 på onsdag.
1. Sabina 87
2. Crazy4flowers
3. Ewa och Janne
4. veram
5. Blomkronan
6. Misty
7. EKLO
8. biodynamisk
9. Margith
Och snälla ni, skriv i tråden när ni får kuvertet och skicka det vidare så fort som möjligt!
Bra Margith att du fixat en omgång till av grönsakerna! Nu måste jag se igenom vad som finns här, så att påsarna är klara när det blir min tur!
Crazy4Flowers
24-05-2011, 10:50
Är det samma förfarande eller kan man plocka lite mer ur påsen än vad man lägger tillbaka? För det är väl sista vändan för i år?
Margith
26-05-2011, 15:49
Det är samma förfarande, av den enkla anledningen att det ska finnas nåt i kuvertet för de som råkat hamna långt ner i adress-listan också.
Crazy4Flowers
02-06-2011, 21:34
Det är jag som har kuvertet skickar vidare den imorgon.
Ewa och Janne
08-06-2011, 02:52
Då har kuvertet kommit hit och går på lådan senare idag!
Idag har fröpåsen landat här hos mig! Kul att få se fröpåsar igen. Jag packar ihop och skickar vidare i morgon.
Ska se om jag hittar något annat här hemma som inte redan finns i påsen, så att det blir lite mera olika fröer. Var beredd Blomkronan!
blomkronan
12-06-2011, 19:09
HEJ på er

Jag som inte har varit inne på odla på läääänge, tog en titt i nu... och vad ser jag
en frökjedja som jag stog på tur i
Hur långt har kuvertet med fröer kommit?
Är det stopp i kedjan?
...undrar en som väntar...........
Hallå Blomkronan! Har du inte fått brevet än? Det är jättelänge sen jag skickade det till dej! Nu blir jag lite orolig.
Hej alla! Jag fick kuvertet igår och jag lägger det på lådan idag!
Trevlig midsommar!
Hej alla i kedjan,
det var så otroligt länge sedan denna kedja började, och första varvet var otroligt kul! Men jag var aldrig med i varv två - och nu plötsligt med i varv tre.
Trevligt är det ju alltid med frön, men nu känns det för mig alltför sent på säsongen, det är så få av dessa frön som har minsta chans att ge skört i år.
Och dessutom hinner jag inte posta ngt förrän på måndag, för jag åker bort i morgon tidigt, och har inte frimärken hemma.
Jag ber om ursäkt, och skickar på måndag, om ni ännu är intresserade?
skamsna men vänliga hälsningar, EKLO
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.