Ni måste testa footstar.org
Fantastiskt roligt spel.

Jag har testat en hel del. Bara fotbollmanagerspel nästan.
Det absolut bästa, världens roligaste, är footstar.org
Helt gratis

Där är man en spelare till skillnad mot andra managerspel där man har ett lag. Jag som fotbollstokig älskar detta. Att leva sig in & vara fotbollsproffs för ett tag.
Jag måste bara rekommendera detta för det är så himla kul även om man måste sätta sig in iaf lite i det i början. Hitta ett lag, ställa in träning osv.
Men det är så skoj så det vill jag rekommendera om ngn är intresserad.

Det är även mkt aktivitet i forumen där. Oftast trevlig stämning men IOM att det är lite rivalitet mellan lag osv så kan det hetta till på lagom nivå, precis som det ska vara & är på riktigt. smile.gif

Man kan också betala en support & får då möjlighet att vara även tränare, spelande tränare. Riktigt skoj det med att ta hand om riktiga spelare & få ihop alla till ett samspelt lag. Krävs dock lite mer såklart & då kan man nog behöva lägga ett par minuter extra på det.

Finns fler funtioner i spelt mer än spelare & tränare. Man kan även vara ordförande mm i svenska förbundet, journalist, agent etc etc
Så man kan satsa på en karriär inom flera områden.

Jag har även testat spel som :
freekick.org
Hattrick.org
Livehockey.se
trophymanager.com
osv

Freekick kör jag ff & är rätt kul med men slår inte footstar-org. Så himla kul så det måste ni testa bara. smile.gif

Har ni ngt tips om roligt onlinespel, gärna ngt managerspel?
Måste inte vara fotboll men sport är ju kul iaf tycker jag om det är.