joulanta
Jag såg en bil på parkeringen som hadde en plastsak med 2 vickande blommor vid framrutan. Lika som det finns hundar som vickar på huvudet så var det här blommor istället. Som vanligt så fick jag ha begär. Men hittar inte vars dom går att köpa. på saken så stod det flip flopp men då kommer det ju bara upp sökningar på foppaskor. Hoppas nån fattar vad jag menar och kan ge tips vars det finns.
Skruttis
Vet inte om det här kan vara något liknande.

Flower Flip

Edit: Kanske ska tillägga att jag googlade på orden Flip flap flower.
katrin
Fast man behöver inte åka utomlands för att hitta den "Flower Flip" som Skruttis googlade fram smile.gif
Jag har köpt in den till min leksaksbutik i Järna, ifrån en stor grossist som säljer till butiker i hela Sverige, så är det den du menar borde du kunna hitta den i närheten där du bor.
Blomman är förövrigt solcellsdriven och väldigt söt blush.gif
Meriona
Herrejösses vilka tossiga saker det finns! tongue.gif Jag vill ha en sån där hulahulaflicka som man kan se i amerikanska filmer, finns det också i din butik Katrin? smile.gif
Skruttis
Är det en sådan här du vill ha Meriona?

Hula hula
Meriona
Hihi ja på pricken! smile.gif
Tänk att det finns alltså!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon