Full version: Tid för detaljer!
Katarina Odla.nu
Hej!
Jag har varit på Trädgårdsrunda i Skåne och besökt en riktigt häftig trädgård. Visst är det härligt när man besöker en plats och är sprängfylld med inspiration efteråt! Kolla gärna på min blogg:
Katarinas Penna&Spade

Passar på att önska alla trädgårdsglada i forumet en riktigt skön helg, var i landet ni än befinner er. Gör vad ni hinner i trädgården och glöm inte att lyfta blicken mellan sysslorna och se så fint ni har det!
Katarina på redaktionen
fridsbacka
Är underbart och åka omkring och kolla , blir ideer sprutor till 1000 och man får mer jobb hemma =) men vad vore livet utan en trädgård att stoppa händerna i
merlin68
Ha en riktig skön helg du också Katarina!
Fina bilder på din blogg, gillade betong-fåren särskilt mycket tummenupp.gif . Har själv enbart "hemmagjorda" prydnader i min trädgård som stenar på snöre, figurer urklippta ur gamla plåtburkar hängandes i äppelträden och krukor och fågelbad av hypertufa.
Kanske inte särskilt flott (Sköna Hem redaktionen skulle nog sätta eftermiddagsfikat i halsen giggle.gif ) men det passar mig och nästan varje sak förknippas med en särskilt period i mitt liv eller en älskat person smile.gif ...
Katarina Odla.nu
Hemmagjort eller dyrköpt spelar ingen roll! En personlig trädgård anpassad efter dem som ska vistas i den är mitt motto!
fridsbacka
ja min trädgårdsmästare sa förra sommaren ( man skaffar sig den trädgård man anser klara av utan att det skall bli jobbigt) så jag lyder och gör det =) , använder gärna det naturen har att ge
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon