Bruna fingrar i Handen
06-06-2011, 11:11
man upp bilder från iphone på forum?
Nån som vet?
//Malin
malcolm
06-06-2011, 11:26
Kan man inte skicka bilderna som MMS till maiboxen och sedan hämta dem därifrån..
Bruna fingrar i Handen
06-06-2011, 11:37
Kanske, men känns inte det krångligt?
Tycker det borde gå å bara ladda upp?
Och vilken mailbox då? Har man enpå odla, kommer inte ihåg riktigt, länge sen jag använde odla
malcolm
06-06-2011, 11:44
Vad jag vet så kan man inte skicka mail utifrån till inboxen på Odla men de flesta har väl en mailbox någonstans, Outlook, Hotmail eller liknande. Själv har jag ingen som helst erfarenhet av iphone utan kör fortfarande med en gamnmal Nokia, visst är det krångligt om man skall skicka MMS men det går.
Bruna fingrar i Handen
06-06-2011, 12:11
Fast det är väl just det som är mitt problem, är totalt oteknisk, och att skicka ett mms från iphöne, till en hotmail( som jag öppnar med samma iphone) löser nog inte mitt problem. För jag förstår fortf hur jag ska få upp bilden som har varit på vift i min telefon ...
Förstår fortf hur jag ska ladda upp den?
Men tack ändå för svar
Piccante
06-06-2011, 12:23
ofta kan man ladda upp direkt från mobiler till album på Picasa eller Flickr. Har man ett album på nätet kan man länka till bilden från odla.
Du kan ju tömma dina foton från din Iphone och till "Mina Bilder" i datorn.
Då det gäller Odla kan du därefter ladda upp bilder från "Mina Album" och till inlägg.
Alt. är att du skapar ett album på Odla och hämtar de bilder du vill ha i albumet från "Mina Bilder".
Då det gäller Odla kan man inte föra över bilder direkt från iPhone och till ett inlägg på Odla.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.