Nu på lördag (11/6) kl 11-14 är det dags för Bohusläns största växtmarknad, som hålls i Regementesparken (I 17) i Uddevalla. Dit kommer säljare och köpare från när och fjärran, och chansen är stor att du hittar den där växten du länge har letat efter. Själv säljer jag bl a hostor, irisar, kinesisk kärleksört, bergklint, kungsmyntor, storklockor och gyllenlack. Kaffeservering, utställning och växtlotteri blir det också. Arrangör är Trädgårdsamatörerna i Bohuslän-Dalsland.
Välkomna!!!
Olle
ingrid fuxwall
07-06-2011, 19:55
Tack för påminnelsen! Ska dit som kund
Välkomna att fynda växter i morgon!

Olle
Meriona
10-06-2011, 20:27
Hoppas att det går bra för dig Olle! Jag ska inte dit i år.
Tack Meriona! Då får vi träffas någon annan gång.

Olle
ingrid fuxwall
11-06-2011, 19:14
Fick förhinder men hörde av grannen att där var mängder av folk - hoppas att du fick sålt mycket Olle
ingrid
Meriona
11-06-2011, 21:48
Ja det hoppas jag med, inte kan det väl vara så här rörigt för mig nästa vår, det kan jag INTE tänka mig.
Det stämmer Ingrid, det var massor av folk och full fart. Jag hade 11 växtpåsar med mig dit, och bara tre tillbaka. Till och med Wilmer köpte en växt av mig. Meriona, nästa år är säkert allt mycket lugnare och bättre, så att du också kan vara med.
Olle
ingrid fuxwall
12-06-2011, 19:29
CITAT (Olle A @ 11-06-2011, 23:15)

Det stämmer Ingrid, det var massor av folk och full fart. Jag hade 11 växtpåsar med mig dit, och bara tre tillbaka. Till och med Wilmer köpte en växt av mig. Meriona, nästa år är säkert allt mycket lugnare och bättre, så att du också kan vara med.
Olle
Vad bra för dig!
Lilla mamma dog helt plötsligt så jag måste ta hand om far så hur gärna jag än velat kunde jag inte komma
Nej, vad tråkigt! Då förstår jag att du inte kom.
Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.