Olle A
Nu på lördag (11/6) kl 11-14 är det dags för Bohusläns största växtmarknad, som hålls i Regementesparken (I 17) i Uddevalla. Dit kommer säljare och köpare från när och fjärran, och chansen är stor att du hittar den där växten du länge har letat efter. Själv säljer jag bl a hostor, irisar, kinesisk kärleksört, bergklint, kungsmyntor, storklockor och gyllenlack. Kaffeservering, utställning och växtlotteri blir det också. Arrangör är Trädgårdsamatörerna i Bohuslän-Dalsland.
Välkomna!!!

Olle
ingrid fuxwall
Tack för påminnelsen! Ska dit som kund
Olle A
Välkomna att fynda växter i morgon! smile.gif

Olle
Meriona
Hoppas att det går bra för dig Olle! Jag ska inte dit i år.
Olle A
Tack Meriona! Då får vi träffas någon annan gång. smile.gif

Olle
ingrid fuxwall
Fick förhinder men hörde av grannen att där var mängder av folk - hoppas att du fick sålt mycket Olle

ingrid
Meriona
Ja det hoppas jag med, inte kan det väl vara så här rörigt för mig nästa vår, det kan jag INTE tänka mig.
Olle A
Det stämmer Ingrid, det var massor av folk och full fart. Jag hade 11 växtpåsar med mig dit, och bara tre tillbaka. Till och med Wilmer köpte en växt av mig. Meriona, nästa år är säkert allt mycket lugnare och bättre, så att du också kan vara med. kompiskram.gif

Olle
ingrid fuxwall
CITAT (Olle A @ 11-06-2011, 23:15) *
Det stämmer Ingrid, det var massor av folk och full fart. Jag hade 11 växtpåsar med mig dit, och bara tre tillbaka. Till och med Wilmer köpte en växt av mig. Meriona, nästa år är säkert allt mycket lugnare och bättre, så att du också kan vara med. kompiskram.gif

Olle

Vad bra för dig!
Lilla mamma dog helt plötsligt så jag måste ta hand om far så hur gärna jag än velat kunde jag inte komma
Olle A
Nej, vad tråkigt! Då förstår jag att du inte kom. trostar.gif

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon