Red Top
När man googlar efter något inom trädgård, växter eller djur; dyker ju Odla.nu ofta upp bland de första alternativen. Förut var man då tvungen att logga in och hamnade sen på förstasidan. Inte alls på det svar man letade efter.

Nu fungerar det klockrent, utan att behöva logga in.

Jag blir så glaaaad! [attachment=61451:smiley_happy093.gif]

PS. Det kanske har fungerat länge, men jag prövade inte förrän i dag. Har låtit bli för att inte bli irriterad. rolleyes.gif
Gossen Ruda
Kan också glädja allmänheten att jag numera också slipper logga in varje morron sen nån vecka, jag är fortfarande inloggad. Jag har inte gjort något med datorn.
Myosotis
yaay.gif Jaa! Jag visste inte heller att det funkar igen.

Men den här länken funkar fortfarande inte, blir bara en vit sida. sad.gif
Likadant med startsidan, köp&sälj osv.
tulle
Länken till sparris fungerar hos mig.
Myosotis
Tack för att du testade, ja, jag vet, den funkade för andra också då när det var fler som hade problem. Startsidan har jag inte kommit åt på flera månader nu, är jag den enda som har det problemet?
Alba
CITAT (Red Top @ 09-06-2011, 15:43) *
När man googlar efter något inom trädgård, växter eller djur; dyker ju Odla.nu ofta upp bland de första alternativen. Förut var man då tvungen att logga in och hamnade sen på förstasidan. Inte alls på det svar man letade efter.

Nu fungerar det klockrent, utan att behöva logga in.

Jag blir så glaaaad! [attachment=61451:smiley_happy093.gif]

PS. Det kanske har fungerat länge, men jag prövade inte förrän i dag. Har låtit bli för att inte bli irriterad. rolleyes.gif

Jag har inte heller sett att det är ändrat. Så bra nu kan man börja gå från google till Odla igen.
När jag sökt har jag hoppat över länkarna till Odla pga av det där med inloggning varje gång.

Tusen tack till ni som fixade detta på Odla.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon