Ja, det var ett tag sen jag var inne här. Har inte varit jätteaktiv någonstans egentligen på ett bra tag.
De äldre hundarna är helt ok. Jack Russelln fick kasta in handduken i vintras.
Jo, nog blir det lite att pyssla med med en ny liten galning i huset. De två äldre BC:arna är väl måttligt roade av en valp i huset. De är vana med lugn och ro men den varan är det dåligt med ny i huset i Grohed.
Denna lilla fisen ska bara få vara valp de närmaste 6 månaderna. Bara lek & bus, inga krav, ingen träning, bara vanligt hyfs.

Sen börjar det roliga... Träffa får, träna lite lydnad (så matte har en liten chans iaf att få stopp på valpen när han upptäcker hur roligt det är med får).
Han ska få följa med på Nötträning på söndag när det ska tränas med tiken. Ska bli spännande att få se hans reaktion när han får se kor för första gången.
Förmodligen får de väl en utskällning. Han har nämligen ett sjuhelsikes humör den här lille parveln.

Är det nåt som inte passar herrn så hörs det över halva bygden.
Nu ska jag ge mig ut på kvällspromenaden. Har jag tur så blir det lilla monstret trött så han somnar när vi kommer hem igen.
Bloggen uppdateras med bilder och bravader så där går det också att följa den lille galningen.