Full version: Småprat om tradgård
kikki
Det har vært en lang og hård vinter og flere perenner har nok frosset, er glad for enhver som er her .. Hei fra Norge!!
Alba
Ja visst blir man glad när det börjar spira i planteringarna.
Härliga bilder. Så vacker Akleja du har.
Krolliljan
Ja det var en vacker akleja wub.gif
kikki
Tusen takk til dere begge, vi har jo hatt lite varme og sol, og svært lang og hård vinter,men det kommer da litt om litt,men er nok ikke så langt som dere viser bilder fra her! Akeleijen har jeg tatt massevis av frøkapsler av, kjøpte den for 2 år siden og den har klart seg godt!
Irene_L
Härligt att få se blommor från din trägård! Underbar färg på aklejan!
kikki
Takk så mye Irene_L , VAR såå hyggelig med hilsen ,det ER så vanskelig å komme seg "blandt" dere... jeg så nå etter knappen for å slette bildene..men jeg har frø av Akeleijen ,Irene_ L, var tidlig til å blomstre så jeg samlet straks frø. Hadde jo vært så hyggelig med plantebytte fra Norge tll Sverige, prøvte ifjor,men liten respons med nabolandet!! Har jo masse bilder, masse gamle, norske skjeldne planter..men jeg finner ikke så mange som er intressert. låta bli!!
Krolliljan
Jag älskar att se bilder från andras trädgårdar tummenupp.gif
Gunilla T
Jättefint kikki tummenupp.gif
kikki
Tusen takk for hilsen thanks.gif thanks.gif
Klint
CITAT (Krolliljan @ 16-06-2011, 14:51) *
Jag älskar att se bilder från andras trädgårdar tummenupp.gif

Ja me tummenupp.gif
kikki
Tusen takk , klint ,såå hyggelig å motta slike hilsner! thanks.gif
kikki
Jamen då , prøver jeg med noen bilder til,fikk endelig litt betre vær! Så nå er jeg vel spent på hva dere synst om norsk hage /planter.. rolleyes.gif whistling.gif Jeg er jo helt betatt i svenske hager,tror aldri jeg har sett vakrere blomster og hager, nyter bare å se på bilder,MEn det hadde jo vært kult med blantebytte også da!! sleeping.gif rolleyes.gif
Gunilla T
Vilken mysig trädgård du har Kikki tummenupp.gif
Klint
Tack för titten!
Jag tror nog du kan få igång ett byte om du skriver vad du har och vad du vill ha! Vi är så nyinflyttade så det finns inte så mycket att byta än!
kikki
Takkaer så mye til dere begge... Jeg har nok vært lenge med,men ALDRI har jeg vel fått kunne få bytte noe,men jeg har blitt narret,sendt planter og aldri fått igjen... det gjør ikke godt! Vi har jo mist så mye i vinter at jeg har mange bed og trenger ikke skrive hva jeg har lyst på /ønsker,jeg er takknemlig for hva det enn eR!!
lilla mamma
Den här har precis anlänt till Norge

Kikki: Lönnbegonia
kikki
Takkar og takkar, lilla-mamma ,jeg sender deg gave tidlig i neste uke.. smiley_small_hug.gif rose.gif Den er nå kommet i norsk pottejord!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon