Full version: Vårkänslor?
TeliaNet
hej.
alla verkar så glada av vår känslor.
här i nässjö på småländska höglandet vaknade jag idag av snöstorm.
det var inte mycket snö men visst är det träligt nu när vårkänslorna har börjat tina.
är det nån annan som har blivit överaskad av plötslig snö nu på vårkanten? ohmy.gif
stason
Jadå, här i nordvästra skåne var marken vit imorse och är det fortfarande. Känns konstigt för igår sågade man grenar och tog bort ett dött träd och jag hade planerat att räfsa undan ris idag. Får se hur det blir med den saken.
Lars-Olof Arvids
Efter en fin och vårlig vecka blev det rena snökaoset igår när jag skulle på Trädgårdsamatörernas årsmöte i Uddevalla, med ett trevligt föredrag som lämpligt nog handlade om julrosor. Idag ligger snön fortfarande kvar, men solen lyser från en klarblå himmel.

Olle
renate
Javisst har vi snö här med,det var "svinhalt"när jag cyklade till jobbet i morse,och mer skall det blir i morgon lovar SMHI.Det är bara februari,vad vänter vi oss? ohmy.gif huh.gif rolleyes.gif
Renate i Hylte
Lars-Olof Arvids
Full snöstorm idag igen! Wo ist der Unser??? sad.gif

Olle
gammelnalle
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 24-02-2004, 08:28)
Full snöstorm idag igen! Wo ist der Unser??? sad.gif

Olle

Vi har vår i luften Var har ni er ???
Lars-Olof Arvids
Vi börjar faktiskt också få vår i luften nu! Strålande sol och plusgrader, även om det fortfarande blåser kallt. Hur det ska bli i morgon kan man bara gissa med detta varannandagsvädret. Pohlmans efterträdare tycks ha svårt för att bestämma sig! smile.gif

Olle
Ti bee
Nej jesses vilken snöyra! Alla mina spirande lyckliga vårkänslor snöar in, fast det förstås, imorgon kanske solen skiner och våren är tillbaks igen. Det går verkligen fort nu, fram och tillbaka, vår och vinter.
Fast det är rätt fint med snön också.
nilla
CITAT (gammelnalle @ 24-02-2004, 08:31)
Vi har vår i luften Var har ni er ???

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Den var kul!

Gunilla
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon