Motti
När man gör ett inlägg här på Foumet sänder det ju att man skriver fel eller stavar fel eller hur ?men så fort man försöker ändra det man skrivit så försvinner ju för fan hela textrader,lita på att man blir att förbannad !precis nu försvann hälften av det jag skrivit och det kan väl för tjyven inte bara vara jag som drabbas av det här.Om jag nu skriver något "väldigt!"smart och vill lägga till något!då ska väl inte resten av vad jag sktivit försvinna i det blå ?ja ger upp !ska gå och sova på saken-
Aqvakul
Du måste göra fel på något vis. Hur gör du när du "suddar"?
Anki på Öland
Har aldrig försvunnit en bokstav när jag skrivit - om jag inte ville den skulle bort .
*Stintan*
Försvinner inget här heller.. om jag inte tar bort det själv.
ninnisky
CITAT (*Stintan* @ 11-06-2011, 07:58) *
Försvinner inget här heller.. om jag inte tar bort det själv.

så är det tummenupp.gif
Berith
Det är ju andra som klagat på det tidigare, att text försvinner. Själv har jag inte märkt något sånt.
*Stintan*
Ett tips om nu text försvinner så skriv inläggen i anteckningar, world e.dyl. först där man kan ändra och fixa hur mycket som helst och sen är det bara att klippa och klistra.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon