anders96
Tror att jag har tagit på mig lite för mkt i år, räknade till 80 krukor totalt inkl tomater. Hmm tar en jä...la tid och vattna, men men kul är det smile.gif

Gå in o mitt album och kolla
rosita
Det ser verkligen härligt ut! Vad är det du odlar? Odlar du allt inomhus?
anders96
CITAT (rosita @ 13-06-2011, 18:24) *
Det ser verkligen härligt ut! Vad är det du odlar? Odlar du allt inomhus?

Japp, på sikt kommer det att byggas ett växthus
KatteLatte
Men det är ju jättefint!

Akta dig för att besöka lampverkstan i Gamla Linköping bara, risken är stor att man kommer därifrån med chiliplantor, och du verkar ju redan ha en släng av den "åkomman" wink.gif
anders96
CITAT (KatteLatte @ 14-06-2011, 07:53) *
Men det är ju jättefint!

Akta dig för att besöka lampverkstan i Gamla Linköping bara, risken är stor att man kommer därifrån med chiliplantor, och du verkar ju redan ha en släng av den "åkomman" wink.gif

Hmm var ligger den, kan du länka in den här tror du och har dom frön oxå??
Tänkte köpa på mig till nästa säsong så man har hahaha
ingrid fuxwall
CITAT (anders96 @ 14-06-2011, 17:40) *

Jättefina växter du har - välkommen i klubben - vi som har ett missbruk, att så
KatteLatte
CITAT (anders96 @ 14-06-2011, 17:40) *

Ja, jag tänkte eftersom det stod Huskvarna nånstans på ditt album nånstans att det är ju inte längre än att du kanske förirrar dig hitåt nån gång, under nån sommarutflykt kanske.

Gamla Linköping är ju ett av turistmålen här i stan (E4 avfart Malmslätt, fortsätt in mot Linköping). Hamnar du väl där så finns det en träsnidare (turistfälla) där nog de flesta köper nån sågad träbit för ett antal hundralapper. Kommer man ut därifrån så är det huset rakt mittemot; de restaurerar och säljer antika lampor, och gör hängen med kristallkroneprismor. Och säljer chiliplantor wink.gif går man in dit är dom inte sena med att dra fram ett ark med bilder och beskrivning på de olika varianterna de har.

Möjligt att din samling redan är i klass med vad dom har, så det är säkert inte värt att åka bara för det men om du är i trakten kan det ju vara ett tips.
anders96
CITAT (KatteLatte @ 15-06-2011, 07:15) *
Ja, jag tänkte eftersom det stod Huskvarna nånstans på ditt album nånstans att det är ju inte längre än att du kanske förirrar dig hitåt nån gång, under nån sommarutflykt kanske.

Gamla Linköping är ju ett av turistmålen här i stan (E4 avfart Malmslätt, fortsätt in mot Linköping). Hamnar du väl där så finns det en träsnidare (turistfälla) där nog de flesta köper nån sågad träbit för ett antal hundralapper. Kommer man ut därifrån så är det huset rakt mittemot; de restaurerar och säljer antika lampor, och gör hängen med kristallkroneprismor. Och säljer chiliplantor wink.gif går man in dit är dom inte sena med att dra fram ett ark med bilder och beskrivning på de olika varianterna de har.

Möjligt att din samling redan är i klass med vad dom har, så det är säkert inte värt att åka bara för det men om du är i trakten kan det ju vara ett tips.

Tackar, ska till Linköping inom snar framtid, kanske ett besök dit o kolla iaf

CITAT (ingrid fuxwall @ 14-06-2011, 19:48) *
Jättefina växter du har - välkommen i klubben - vi som har ett missbruk, att så

Hahaha, ja min sambo är inte lika lycklig som jag är när det gror i krukorna
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon