Full version: Min sötnos Alena
tummeliten
En bild på min pomerania i blomsterskogen[attachment=61675:DSCF1435.jpg]visst är hon söt
Anki på Öland
Jättesöt i djungeln wub.gif
Myosotis
Kul perspektiv, hon ser pytteliten ut, huvudet i samma storlek som en prästkragsblomma...
*Stintan*
Vilken underbar bild på en ursöt liten vovve wub.gif
Katie
Mina kusiner i Danmark har alltid haft såna hundar. Kan inte minnas att de är SÅ söta. Fast det är klart. De var/är så otrevliga i sättet att det söta nog försvinner.

Din däremot är ju urgullig där i blomsterhavet. wub.gif
merlin68
Hon är jättesöt:)
merlin68
CITAT (Katie @ 18-06-2011, 11:31) *
Mina kusiner i Danmark har alltid haft såna hundar. Kan inte minnas att de är SÅ söta. Fast det är klart. De var/är så otrevliga i sättet att det söta nog försvinner.

Din däremot är ju urgullig där i blomsterhavet. wub.gif

Tyvärr drabbas många av de näpna sötnosarna av napoleonkomplex. De är små och blir lätt bortskämda av matte och husse. Pomerians äer visserligen små men ändä lika tuffa som andra mycket större spetsar, de gillar att vakta "sitt hem" och "sin ägare" och "sitt ben" och blir lätt skälliga och i värsta fall nafsiga. De måste lära sig från första början vilka regler som gäller. Positiv förstärkning är ett bra träningssätt för alla hundar som jag verkligen rekommenderar.
Katie
Hehehe... Nafsiga är milt uttryckt när det gäller de där pirayorna som de har. Blodvite uppstår direkt man kliver innanför dörren. Under 30 års tid har alla deras hundar varit såna.
Jag har träffat andra och konstaterat att alla pomeranians (stavning?) är inga häftapparater på fyra ben. Att deras är det är egentligen inga svårigheter att förstå varför.

Den lilla på bilden ovan är iaf urgullig. Ser ut som ett litet gosedjur. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon