Full version: Min blogg
silos
Det finns en hel del att läsa på min blogg och en massa bilder.Ni som vill är välkomna att titta in!
smiley_small_hug.gif
http://kyllikki--kyllikki.blogspot.com/
ängsvädd
Tack Kyllikki biggrin.gif

Jag har kikat in lite, ska läsa mer se´n biggrin.gif
silos
CITAT (ängsvädd @ 15-06-2011, 09:34) *
Tack Kyllikki biggrin.gif

Jag har kikat in lite, ska läsa mer se´n biggrin.gif

Hej!
Jag var inne på din blogg och där finns mycket att läsa och vilka vackra fåglar du har och skölldpaddor!
smiley_small_hug.gif
ängsvädd
CITAT (silos @ 15-06-2011, 10:14) *
Hej!
Jag var inne på din blogg och där finns mycket att läsa och vilka vackra fåglar du har och skölldpaddor!
smiley_small_hug.gif

Tack Kyllikki biggrin.gif - jag har inte uppdaterat på 100 år - har lite nya idéer - får se om jag kommer till skott någon gång smile.gif smiley_small_hug.gif
silos
CITAT (ängsvädd @ 16-06-2011, 09:59) *
Tack Kyllikki biggrin.gif - jag har inte uppdaterat på 100 år - har lite nya idéer - får se om jag kommer till skott någon gång smile.gif smiley_small_hug.gif

Ja och kan du skriva mera om ditt liv med dessa djur,vad du gör etc....?
smiley_small_hug.gif
merlin68
Härlig blogg och så fina bilder. Jag tycker dina hundar är sååååå fina. Har själv hund, katt och andra husdjur:)
Hoppas den lilla fågelungen klarar sig utan att bli uppäten av en katt eller räv....
silos
CITAT (merlin68 @ 16-06-2011, 13:03) *
Härlig blogg och så fina bilder. Jag tycker dina hundar är sååååå fina. Har själv hund, katt och andra husdjur:)
Hoppas den lilla fågelungen klarar sig utan att bli uppäten av en katt eller räv....

Tack så mycket!
Jag med hoppas att fågelungen klarar sig!Katter fi9nns det flera härruntikring....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon