Camelian
Det verkar inte som om mina album syns på min profilsida. När jag klickar på mina album på profilsidan så händer inget. Är det någon inställning som måste göras där man godkänner att andra får se bilderna confused.gif ?
Irene_L
Ja du måste ändra så att andra kan se....Gör så här:

Gå in på din kontrollpanel...klicka på Mina album...då kommer dina album upp..där det står Välj åtgärd klickar du på pilen....klicka sen på ändra....där klickar du sen i där det står Markera här om du vill att andra ska få titta i ditt album ...sen Ändra!

Lycka till!
Camelian
CITAT (Irene_L @ 15-06-2011, 10:22) *
Ja du måste ändra så att andra kan se....Gör så här:

Gå in på din kontrollpanel...klicka på Mina album...då kommer dina album upp..där det står Välj åtgärd klickar du på pilen....klicka sen på ändra....där klickar du sen i där det står Markera här om du vill att andra ska få titta i ditt album ...sen Ändra!

Lycka till!

Tusen tack Irene! Nu tror jag att det ska fungera! Tur att det finns hjälpsamma själar!
Irene_L
Vad roligt att jag kunde hjälpa dig! Fina blommor du visar i ditt album! tummenupp.gif

Camelian
CITAT (Irene_L @ 15-06-2011, 21:10) *
Vad roligt att jag kunde hjälpa dig! Fina blommor du visar i ditt album! tummenupp.gif

Tack! smiley_small_hug.gif
Vad roligt att andra kan titta på mina blommor!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon