KatteLatte
Min ena buse, Katla, har kommit på hur man skall öppmna växthusdörren.

Så på kvällen när jag är inne och vattnar så blockerar jag i ena ändan och hon går bara runt och öppnar dörren på andra sidan och kommer in den vägen istället. Ganske kul att se; näsan som bara kommer och knuffar dörren till sidan.

Tyvärr kan det bli litet trångt mellan odlingsbänkarna om man har en gosesjuk schäfer som är såå glad över att hon tagit sig in smiley_small_hug.gif
omk
Haha, jag kan se henne framför mig !! a0a.gif

Med svansen glatt vispande runt bland små ömtåliga sticklingar och tomatplantor och med ett STORT leende ... kiss.gif
Anette W
Hehehe.... min schäfertös har inte listat ut hur dörren funkar, hon ligger utanför och väntar med fotbollen. Hon trakasserar mig med denna fotboll mest hela tiden jag håller på i trädgården och om jag sitter nerhukad så försöker hon trycka upp bollen i ansiktet på mig så jag verkligen ska se den. Eller släppa den på nån stackars växt framför mig.
KatteLatte
CITAT (Anette W @ 16-06-2011, 14:26) *
Hehehe.... min schäfertös har inte listat ut hur dörren funkar, hon ligger utanför och väntar med fotbollen. Hon trakasserar mig med denna fotboll mest hela tiden jag håller på i trädgården och om jag sitter nerhukad så försöker hon trycka upp bollen i ansiktet på mig så jag verkligen ska se den. Eller släppa den på nån stackars växt framför mig.

Känner igen det där. Fast Katla släpper sina leksaker i min ogräshink wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon