merlin68
Haha jag är överraskande ledig idag yahoo.gif (egenföretagare blev klar med ett jobb före???!!!! utsatt tid) Vad ska jag fylla denna gratisdag med? Fika, slappa, eller ta itu med städning, stortvätt, ogräsrensning, måla möbler?
Aqvakul
Föreslår att du börjar med något "nyttigt" och sen passar på att njuta...
Anma
Jag föreslår att du hoppar över det där nyttiga och kör rakt i genom roliga och slappiga saker. smile.gif
Man ska njuta när man får chansen.
merlin68
Jag ska följa båda era råd. Har slängt in en tvättmaskin så lite nytta gör jag ändå whistling.gif men om en stund ska jag ut i skogen med hunden och kompisen hund som är på besök. Tänkte lägga blodspår åt hundarna tummenupp.gif Hoppas vädret håller ett par timmar till, ganska mörka moln i sikte. Regnsjackan ska med tror jag.
Uggi
Ha nu en bra dag, snart är det kväll och dagen lider mot sitt slut. kompiskram.gif
Biggan_
Hoppas du får en underbar "gratisdag"! kompiskram.gif
Motti
Mitt tips kommer väl lite sent men jag skulle nog slappat och legat och tänkt mig vad jag kunde gjort giggle.gif Vi tar oss alldeles för lite tid till att bara vara !
Klint
Grattis merlin! Försök komma ihåg denna dagen nån dag då allt kör ihop sej! Det där att tvätta tycker jag är bra man gör ju nytta fast det är inte direkt slitigt! Jag undrar hur det är med hundarna kan de ta blodspåret även om det regnar?
merlin68
CITAT (Klint @ 17-06-2011, 22:37) *
Grattis merlin! Försök komma ihåg denna dagen nån dag då allt kör ihop sej! Det där att tvätta tycker jag är bra man gör ju nytta fast det är inte direkt slitigt! Jag undrar hur det är med hundarna kan de ta blodspåret även om det regnar?

Jag la spåret tidigt igår morse, ganska långt spår på 600m för det ska ligga ett tag innan man tränar. Knappt något regn alls i skogen, när vi gick hem öste regnet ner däremot. Vi tränar inte spår så ofta kanske ett par tre ggr per månad, som lite omväxling. Annars tränar vi mest personskydd:).
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon