Full version: Bilder i midnattssol
kerstin z5-6
Finns nu på min blogg Apeltern med mera
orkar inte hålla på och förminska dem såsom det behövs här ..suck..
För vybilderna gäller -ev ogräs får behållas..som många vet har jag en trädgård under restaurering ..
CeciliaR
Vilket vackert ställe och vilken vacker trädgård, jag fick hemsk hemlängtan smile.gif Finns inget som ljuset där hemma på sommaren!
Snöflinga
Vilka fina bilder, särskilt den blå bergsvallmon rolleyes.gif Det känns lite speciellt att veta att bilderna är tagna i midnattssol, lite trolskt ...
kerstin z5-6
Nej, finns inget som det här ljuset.smile.gif
tack!
Krolliljan
Jag älskar de ljusa sommarnätterna här nere men att ha midnattsol måste vara en riktig höjdare både för folk och växter.
Fina bilder tummenupp.gif
Klint
WoW! Du är mycket bra både på att komponera och fotografera bravo.gif
Gunilla T
Kerstin kompiskram.gif
kerstin z5-6
tack! jag rafsar mej fram genom min tre års neglektade trädgård.. halva är gjord sådär nu..men de yttre skogspartierna-de är chabby chic om man ska vara snäll..
man får ta en sak i taget bara smiley_small_hug.gif
Wilmer
Ger upp att kommentera bloggar ett tag, hamnar bara tillbaka på inloggningen hela tiden. Tror inte min blev postad. Så, jag säger här i stället, ha en skön sommar medan du rensar dig frammåt. Jag skulle inte veta när det är dags att sluta påta och lägga sig om det var midnatssol här, hur gör man??
kerstin z5-6
man kryper på alla 4 in vid 4 snåret smile.gif whistling.gif
Wilmer
giggle.gif Kan tänka mig det, jag som är kvällspigg och allt. När jag var hos pappa i norr sov jag på sommaren i tvättstugan, där var mörkt. Men då vaknade man ju aldrig istället blink.gif
kerstin z5-6
låt det gå några år -sen vaknar du oavsett Wilmer giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon