Full version: TV-Tips
Meriona
Ikväll kommer dokumentären Min kamp mot tiden - en film om Ulla-Carin Lindquist och ALS. Jag har läst hennes bok om sjukdomen, "Ro utan åror" och tänker inte missa denna dokumentär. Min faster dog i ALS för några år sedan, så det känns lite extra angeläget. Ibland är det bra att få sig en tankeställare tror jag, så att man kan uppskatta vardagen.

gnon49
Ja det skall jag se på. Programmet om Ulla-Carin och även programmet"Himlen kan vänta" gjorde att jag nästan kände mig tacksam över mina, i sammanhanget, obetydliga småkrämpor. Att få veta att allt snart är över måste vara fruktansvärt, åtminstone i början eller mitten av livet.
Meriona
Det är väldigt chockartat även om man är gammal, ingen känner sig nog färdig och nöjd, oavsett om man är 85 eller 90 år.

Annars känner jag precis som du! smile.gif Himlen kan vänta såg jag bara nåt avsnitt av (för visst var det flera?), men det var väldigt gripande.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon