Full version: Morsarvet
Klint
Kommer ni ihåg tvserien nu firar man 20årsjubeleum och säljer dvd blueray tshirt mm.Kan inte åka dit men kommer definitivt att köpa filmen

http://www.varmland.org/event.asp?typ=edet...42999&lang=

Piccante
Minns att jag såg serien men kommer inte ihåg så mycket av handlingen faktiskt.
Solstorm
Åh, vad jag gillade den serien. Solveig Ternström är toppen, också han som spelade hennes bror som jag inte minns namnet på.

Oförglömligt när Odd Engström ska sälja "den arabiska märra". Frågar spekulanten varifrån han kommer, får till svar att han kommer från Trollhättan. "Då kan du inte köpa na", säger Odd, varpå trollhättebon självklart väljer att köpa hästen.
andersen
CITAT (Solstorm @ 20-06-2011, 12:04) *
Åh, vad jag gillade den serien. Solveig Ternström är toppen, också han som spelade hennes bror som jag inte minns namnet på.

Oförglömligt när Odd Engström ska sälja "den arabiska märra". Frågar spekulanten varifrån han kommer, får till svar att han kommer från Trollhättan. "Då kan du inte köpa na", säger Odd, varpå trollhättebon självklart väljer att köpa hästen.

Håller helt med Solveig Ternström var som bäst i den serien.
Kajsa i Arvika
Jag bor ju nästgårds så jag borde väl åka men.. Solveig Ternström e inte min grej helt enkelt.. antar att det är som att svära i kyrkan, speciellt när man kommer från bygderna..
Klint
Det jag nog aldrig glömmer är Stig Torstensson när han säjer -Har du dret i öra?!
Jag tyckte serien var underbar!
Berith
Har nog aldrig hört talas om den serien... blink.gif
Anki på Öland
Så skönt att höra att det var någon mer än jag som aldrig hört talas om den.....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon