Full version: Nya Morden i Midsomer
Ralf
Ja om en stund börjar nya morden i Midsomer, vad tyckte ni om detta?
Ska ni ens se det?
jag ska se detta avsnitt, men sen får jag se....
Meriona
Nej jag ska inte se, det krockar ju med Hells Kitchen. crazy.gif
anki/ronninge
Ja, why not smile.gif När Lewis kom med egen serie efter Kommisarie Morse, så tänkte jag iallafall, det blir inte det samma, men den serien är riktigt bra. så jag ger det en chans både en och flera gånger..wink.gif
CITAT (Ralf @ 28-06-2011, 20:16) *
Ja om en stund börjar nya morden i Midsomer, vad tyckte ni om detta?
Ska ni ens se det?
jag ska se detta avsnitt, men sen får jag se....

herkules
ska absolut se!
hattstugan

Har sett det nya! Och gillar det faktiskt! Fick mig några goda skratt på köpet!
Pirum
Tyckte bra om avsnittet. Hade tröttnat lite på den andre Barnaby.
herkules
gillade också nya, lite trött på tom barnabys stela överläpp.
Motti
Tittar inte så mycket på TV nu i värmen ,vi är mest ute i trädgården umgås med grannar grillar åker båt badar mm.Men nu blev jag helt klart nyfiken :)visste inte ens att det skulle bli nya avsnitt av Midsomer,har set alla de andra flera gånger om så vi får väl kolla nästa vecka om tid finns .Annars tittar vi som sakt inte på TV så mycket på sommaren .
Bettis
CITAT (Meriona @ 28-06-2011, 20:19) *
Nej jag ska inte se, det krockar ju med Hells Kitchen. crazy.gif

Tittar också på Hells Kitchen men igår hoppade jag över den för att se på Midsomer och jag tyckte den var helt OK!! ska allt fortsätta att se på den och Hells K får man väl se på Play antar jag.
malcolm
Klart godkänt, tom. bättre. tummenupp.gif
KatteLatte
Älskar verkligen Morden i Midsomer, men varför skall de envisas med att sända det på årets bästa kvällar, väder- och trädgårdsmässigt? sad.gif
merlin68
Var inte Jones ovanligt korkad i gårdagens deckare...missade viktiga ledtrådar flera ggr yaay.gif

Ett stort extra plus för den söööta hunden...hoppas den är med i fler avsnitt wub.gif
*Stintan*
CITAT (merlin68 @ 29-06-2011, 15:51) *
Var inte Jones ovanligt korkad i gårdagens deckare...missade viktiga ledtrådar flera ggr yaay.gif

Ett stort extra plus för den söööta hunden...hoppas den är med i fler avsnitt wub.gif

Ja jag tänkte också att Jones var ovanligt korkad. Helt OK avsnitt tycker jag.
Piccante
Såg det på SVT Play idag. Helt okej avsnitt. Tycker övergången till näste Barnaby har gått bra.
Berith
Tycker också det var helt OK, även om jag inte riktigt kände igen Jones när han var hotfull vid förhöret och satte foten på mannen. Han har väl inte visat en sådan sida förut? Och vart tog den kvinnliga polisen vägen? Hon kunde väl också fått fortsätta.

Och så är jag glad att det inte var på finska utan text.
Platinum
Över förväntan, kommer att se fler avsnitt.
bergvallmo
Har alltid gillat Morden i Midsomer. Det är en så behändig å trevlig serie. Kommer absolut fortsätta se när jag har möjlighet.
Motti
Nu har jag set det första avsnittet sent i söndagskväll ,det var okej men man får väl ge det ett par gånger till ,nye Barnaby är ju inte ett dugg lik den gammle i sättet eller i personlighet .
Eva i Skåne
Nu har jag sett kvällens avsnitt. Jag missade det som var förra veckan.
Jag tycker detta var precis lika bra som tidigare Midsomer-avsnitt. tummenupp.gif Kommer absolut titta vidare.
Motti
Verkar som de går i repric på söndgaskvällar !själv missade jag kvällens avsnitt vi fick besök !
herkules
avsnittet i går var riktigt bra! smile.gif
rissen
Jättebra ! Kusinen är precis lika bra som sin Kusin.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon