Full version: förändringar
annagranq
Var ute och fotade i kvällssol runt om i trädgården för att lägga upp nya bilder på forumet, har inte gjort det på ett par år. Nu har jag pysslat och lagt in och inser att mycket har hänt sen vi köpte huset, trots att somrarna är korta och man alltid vill göra mer! Jag upptäckte också allt vårt fina pynt i trädgården, blöta handdukar, jordsäckar, traktorer och vagnar och krukor tongue.gif. Syns att vi jobbar iallafall.

2008 såg infarten ut så här

blommor 075.jpg

nu ser den ut så här

infart med tea och rosa korg

tea tar emot

entre med blöra handdukar

södersidan då för tre år sen:

blommor 081.jpg

och nu

odlingsbäddar, rabattar och hus

karet

utsikt från altanen 2008

blommor 036.jpg

och nu;

utsikt åt höger

Gunilla T
Detdär var riktigt snyggt arrangerat, säger bara grattis till en stilig och välplanerad förändring tummenupp.gif
Katarina Odla.nu
Hej!
Fina bilder. Så bra att du visar för det kan alltid inspirera och ge idéer till oss andra. En kul vattengrej (kommer inte på något bättre namn på den) vid uppfarten, vid ormbunken. Ser också att du bygger med torv. Jättesnyggt! Hur ser sommaren projekt ut?
/Katarina på redaktionen
Krolliljan
Ja det märks att ni har jobbat och så vackert det blev. tummenupp.gif
annagranq
i år blir det växthus! Plattan är gjuten och nästa vecka ska muren bli till! Hoppas på invigning i mitten av juli. Kul att ni gillade vattenrännan vid entren, min man gillar att gjuta så det blir en del roliga kar här och där, och en rolig tvättställning blev det också

tvättlinor

och en mur av överblivna gravstenar ohmy.gif

muren och traktorn

Krolliljan
Vilken vacker mur wub.gif
g.gif En liten mur skulle man kanske ha.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon