Ja,solen skiner idag både ute och inne!Det är ett både jobbigt och spännande liv när man har Bipolärt syndrom.
I själva verket skulle jag inte vilja byta bort mitt liv till ett annorlunda liv,det kommer kanske ändå senare....
Innan jag somnade igår kväll försökte jag att visualisera hur jag kom till mitt hjärtas dörr.
Och visst kom jag till dörren,men den hade en massa stenar framför.....så jag började plocka stenarna och bar dessa en bit bort och gjorde en stenmur längs stigen...
Jag slet med dessa stenar,men så började det att kännas riktigt roligt att bära stenarna och göra en vacker stenmur.
Till slut hade jag fått bort alla stenarna och jag var mycket nöjd och gissa vad? Ju jag började skrattande bära stenarna tillbaka till hjärtas dörr och när alla stenar var på plats skrattade jag ännu mera och åter igen bar stenarna bort från hjärtas dörr och jag kände mig riktigt tillfreds med mitt arbete!
Så idag skulle jag mycket gärna bära riktiga stenar till en stenmur.....
Finns det andra här som brukar visualisera?
Kom gärna med en tolkning av detta! Nu är det dags för påtå och fortsätta med virkning av en matta.Hejdå!