Full version: Balkongbilder
Rihane
Svårt att stå emot att visa bilder på hur det ser ut därute på balkongen, kämpar inte emot längre.

Här är ett litet axplock. Skulle behöva en större balkong för att det skulle bli lite mer sobert, men jag tror att det skulle se likadant ut då.

Är mycket förtjust i den fel-färgade solhatten . En, Echinacea purpurea 'Magnus', rosa i färgen
malcolm
Fint! tummenupp.gif
Gunilla T
Oj, oj, oj Rihane...vackert! ...undrar om du inte skulle behöva en större balkong med din odlarglädje ?
Krolliljan
Vilken grönska wub.gif
Rihane
Växter är underbara. Visste inte när jag flyttade in här att jag tyckte det var så harmoniskt med odling. Gillar det mesta från att strosa runt på olika ställen och se vad man gillar till nu när det bara är att sitta på sommarkvällarna med en mugg te och lukta, lyssna, se och känna på växterna. Har lite mer ätbart nu än jag haft förut så smaksinnet får sitt också.

Ska ut nu och lyssna på om om vallmofröhusen rasslar så att jag kan spara lite frön att så senare i höst. Är så glad att jag kommit på att jag visst kan ha vallmo på balkongen.
Rihane
CITAT (Rihane @ 09-07-2011, 10:17) *
.......................................................
Är mycket förtjust i den fel-färgade solhatten . En, Echinacea purpurea 'Magnus', rosa i färgen
....................

Namnet är fel vet jag nu. Den är förökade med frösådd och således ingen sortnamn. Ska vara, Echinacea Purpurea
mamamaggan
Tack för att du inte kämpar emot längre ! yes.gif

Klart vi vill se hur du har det , jättefint !
Rihane
Tack, har dålig motståndskraft.

silos
Mycket vackert!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon