Full version: YES YES.
annchapanncha
Alltså, det är inte mycket som roar barn och fyllon, men nu är jag glad, utan att var vare sig barn(på utsidan, bara insidan) eller full.

Men jag har skapat ett fotoalbum, nåt som jag inte trodde att lilla jag skulle kunna, så nu har jag två (2) blombilder, yipppie.

laugh.gif biggrin.gif wub.gif
Berith
Grattis! biggrin.gif Tjusiga bilder.
pimpim
Grattis....va kul att se hur femöringarna kommer till att bli sen smile.gif .

Pia
renate
tongue.gif Vad duktig du var,visst är det rolig när man lyckas med någonting man inte trodde att man kunde.Fina bilder,nu blir det väl fler.
Hälsningar Renate
Eva i Skåne
CITAT (pimpim @ 27-02-2004, 16:18)
Grattis....va kul att se hur femöringarna kommer till att bli sen  :) .

Pia

Precis vad jag tänkte biggrin.gif.
Hoppas vi lyckas lika bra som du.

PS. Paket kommer. Jag har inte glömt dig. wub.gif
Eva St
Men du är det så fint vi ska få det i sommar??? Toppen!!!!
Nu blev jag ju alldeles vimmelkantig om jag ska ha dem i krukorna jag satt i eller balkonglådor längre fram. Hur många har du satt för att få så täta fina balkonglådor??? Klarar de riktigt soligt eller föredrar de lite halvskugga
Eva St

Ps Har heller absolut inte glömt dig men väntar tills det blir lite mer vårlikt att skicka något Ds
yla
Jättefina femöringar
tål dom mycket sol
annchapanncha
Visst är det kul när det går bra... wub.gif

Alltså, där jag hade mina femöringar är det skugga nästa hela dagen, och dom gånger jag har ställt ut dom i full sol en hel dag så har dom inte gillat det, och bilden på bara krukan s.a.s. är nästa helt solfri, förutom nån morgontimme när solen går upp, (mysigt) och där mår dom som bäst.

Sen ÄR det välan egentligen en inneblomma, men jag tycker att när den mår så bra i våran "smutt" så får dom bo där på sommaren.

Och en "korv" blir en växt, och dom blir ganska täta, sen kan man toppa dom, men oftast blommar mina så snabbt så då skulle jag vara tvungen att klippa av själva blomman, och det bär emot, så jag låter dom breda ut sig som dom vill. Jag har två st amplar som dom bor i med.

Hörni, alla ni, Jätte LYCKA TILL med era blommor. Det är JÄTTE JÄTTE roligt att det vart sådan respons på detta.

Många Kramisar
Annchapanncha
Eva i Skåne
"Och en "korv" blir en växt, och dom blir ganska täta,"

wink.gif unsure.gif
Menar du att det bara behövs en "korv" i varje kruka? Jag strödde ganska många i varje.
annchapanncha
Ja det tycker jag låter bra, för jag lägger i flera i varje kruka, så det blir lite tät blomstring i det hela.

Annars så blir det ju bara en "kvist" som blommar oche det ser ju lite klent ut. Alla vill ju ha sällskap... rolleyes.gif

Annchapanncha
Eva St
Woav Nu börjar alla mina Femörings-korvar titta upp vad glad jag blir.

Tänkte äntligen skicka iväg ett litet paket till dig nu när värmen börjat komma. Är det något särskilt du söker för då kan vi ju hoppas på att jag har det??
Eva St
annchapanncha
Alltså, jag blir jätteglad för vad som helst. Det är lite svårt att liksom önska, eller vad ma skall säga.

Jag gillar faktiskt det mesta i krukväxtväg, så det går bra att överraska wub.gif

Jag blir alldeles pirrig i magen laugh.gif Det är så roligt att dom inte frös ihjäl och att det funkar att skicka blommor med posten. tongue.gif

Kramisar
Annchapanncha
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon