Göran Carlsson, Odla.nu
I våras när jag var i Holland hittade jag vindspel som jag inte tidigare sett.

Vi har tagit hem ett litet parti som vi tänkt sälja på Odla.nu. Jag tänkte att ni i forumet ska få ta del av det först. Det blir samtidigt ett test av vår nya tekniska lösning för erbjudanden med samma utseende som huvudsajten.

Jag har också lagt in en film för första gången.

Kolla här

Maila mig gärna om något ser konstigt ut eller inte fungerar som det ska.
ingrids
Såg dem faktiskt i just Holland när jag var där. Tyckte de som inte var kantiga i horisontalen var snyggast, det blev liksom ett "mildare" snurr.
Peztis
Asch... de där såg jag i Täby C förra hösten och på Älvsjömässan i våras! biggrin.gif

Men de är himla läckra!
Monica M zon 4
Jag köpte en i Tyskland för säkert 5 år sedan. Dom är häftiga!
Berith
Snyggt! tummenupp.gif

Var skulle jag kunna hänga en sån...? g.gif
pejori
Ursnygga...
Ser fram emot försäljningen. thumbdown.gif
Eva i Skåne
Jag har beställt yes.gif
Biggan_
Jag har också beställt! smile.gif
mamamaggan
Funderar på att beställa men har inte någonstans hittat vad de kostar. Ni som beställt , vad kostar de ?
Anki på Öland
erbjudande
mamamaggan
Tack för den länken !

Har varit in via Odlas länk men aldrig kunnat se mer än tre stycken vindspel och inga priser. Nu kunde jag se alltihop.
Motti
kan inte länka här ifrån till de sidorna,någon som kan ge mig adressen så jag kan logga in själv ?har letat på odla men hittar inte Vindspelen alls sad.gif
Eva i Skåne
I Odlas nyhetsbrev som jag fick igår fanns erbjudandet, men idag när jag klickar på det så har dom redan sålt slut! Dom ska ta hem fler och nytt erbjudande kommer i augusti.
Göran Carlsson, Odla.nu
Roligt att vindspelen blev så populära! smile.gif Tyvärr hade jag beställt hem lite för få så de sålde slut direkt när jag tog med dem i nyhetsbrevet. Jag har nu beställt hem fler men det tar någon vecka innan vi har dem i lager igen.
herkules
jag fick mitt vindspel idag! smile.gif
Eva i Skåne
CITAT (herkules @ 21-07-2011, 16:48) *
jag fick mitt vindspel idag! smile.gif

Jag fick också mitt, men eftersom jag är på landet har jag inte kunnat hämta det än
Klint
Jag hann inte med Snälla nu vill vi se bilder på hur det ser ut där ni hänger dem tummenupp.gif
Gossen Ruda
Inget vindspel för min del, det räcker mad att jag får ett spel om det blåser för mycket för filmning resp insektsfångst. biggrin.gif
Klint
Nån av er som köpt som vill visa bild och tala om hur det blev? Vore jättekul att se man får väl skynda sej men vem ska man välja g.gif
Klint
Det blev en droppe för mej men har ingen aaning om var den ska hänga!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon