Mårbacka
En ren fråga bara. Vill du dela med dig av erfarenheter?
ingrid fuxwall
Vad vill du veta?
Nu har jag inte själv hemtjänst men min sambon hade det innan han dog så jag har stor erarenhet av det.
Mårbacka
Ja vad ville jag veta? Hade egentligen tänkt att lägga till en omröstning shy.gif eftersom jag var nyfiken, men glömde Önska man kunde göra det efterhand också.
Meriona
Har absolut inga goda erfarenheter av den tid pappa hade/skulle ha hemtjänst. Tammesjutton ingenting fungerade, förutom faktureringen. sad.gif
*Stintan*
Hemtjänsten hos min mamma var under all kritik.
ninnisky
CITAT (*Stintan* @ 23-07-2011, 18:13) *
Hemtjänsten hos min mamma var under all kritik.

kan tyvärr bara instämma
Noak
CITAT (ninnisky @ 23-07-2011, 21:46) *
kan tyvärr bara instämma

Måste tyvärr instämma - hos min mina föräldrar funkade ingenting, inte ens faktureringen...Vi måste kolla jämt vad det var som vi betalade för.
Anki på Öland
Har en kompis i Lilla Edets kommun som har hemtjänst och det är helt chockerande uruselt!
malcolm
Jag hade hemtjänst för något år sedan och det var mycket beroende på vem som kom hur det fungerade, sade dock upp hemtjänsten efter en tid då jag blev utförsäkrad och inte hade råd med det.
ingrid fuxwall
CITAT (Meriona @ 23-07-2011, 20:04) *
Har absolut inga goda erfarenheter av den tid pappa hade/skulle ha hemtjänst. Tammesjutton ingenting fungerade, förutom faktureringen. sad.gif

Fast för sambon var det dubbel fakturering, eller om det kanske var tredubbel.
Men värst av allt att det aldrig kom samma person, förirrade personer kräver viss likhet och det förstår alla utom hemtjänsten
anncharlotte
Min pappa hade hemtjänst, och det fungerade väl sådär ! Han överlevde ! Sen fick han plats på äldreboende och blev 10 år yngre :-)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon