Full version: Mina pelargoner
silos
Nu har mina pelargoner börjat blomma ordentligt och det är så roligt tycker jag!Jag hade essa inomhus under hela vintern.
[attachment=63056:001.JPG]
Peztis
Vad fina de är! Mina är rätt taniga och små än men det kan ju bero på att de är sticklingar och frösådda allihop!
silos
CITAT (Peztis @ 22-07-2011, 21:11) *
Vad fina de är! Mina är rätt taniga och små än men det kan ju bero på att de är sticklingar och frösådda allihop!

Tack Peztis! I bilden har jag en balkonglåda och i den stoppade jag i vintras en massa småskott och dessa är ganska taniga jämfört med dem som jag har haft under 2-3 år.
Gunilla T
Så fint silos! ....och du har ju så många också! Själv nöjer jag mig med några stycken, har inte riktigt tålamod att bära ut och in på våren men jag beundrar gärna andras samlingar!
silos
CITAT (Gunilla T @ 23-07-2011, 10:48) *
Så fint silos! ....och du har ju så många också! Själv nöjer jag mig med några stycken, har inte riktigt tålamod att bära ut och in på våren men jag beundrar gärna andras samlingar!

Tack Gunilla T Pelargoner är mina favoriter och hade jag ett stort hem så skulle jag vilja ha alla sorter av pelargoner som finns!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon