Motti
Attans vilket åska alltså !slutar alldrig mullra och blixtra -
Skruttis
Det var likadant här i natt. Den ena blixten hann aldrig sluta lysa innan nästa kom.
Kändes overkligt på något sätt.
Natur liv
Verkligen kraftigt åskväder nära, barnbarnet och jag fick leka att det var sjörövarväder och att det var kanoner som hördes. Strömavbrott, ingen mobilkontakt, ingen internetkontakt och bara dunder, dunder.

Men nu är det lugnt, jag passar på att ladda telefoner och datorn så länge vi har ström.
Motti
Natur Liv :)tycker ditt inlägg var så gulligt du avledde ditt barnbarn med att leka sjörövare kompiskram.gif så skulle jag också gjort om mina barnbarn varit här smile.gifJättesmart av dig att avleda rädsla på det viset tummenupp.gif Här lyste det och mulrade i ett var som att ha tio fotografer i rummet och som du skriver att haft fyra kanoner utanför !milde tid alltså .Synd om min katt som är dödsförskräckt för åskan men han verkar alltid återhämta sig snabbt ligger nog i naturen wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon