xlxl67
Inte så spännande som det låter men skulle efter jobbet ut på tistelängen med de nya jeansen. Det var lite blött och tistlarna står tätt och ganska högt nu. Efter en stund såg jag att jag hade fått gräsfläckar på jeansen. Suck! Att man aldrig lär sig. Hur får jag bort dem bäst?
Meriona
Jag har aldrig använt annat än TaBort på gräsfläckar, och tro mig de har varit många när man har en stollig grabb. Har alltid gått bort, men ta dem när de är färska.
ingrids
Använder galltvål på "biologiska" fläckar, fick bort gräsfläckar från en vit sidenblus med just galltvål så jeans borde inte vara nåra problem.
xlxl67
Tack för tips! Galltvål har jag inte hemma nu men testar ta bort och vanligt tvättmedel nu smile.gif
Meriona
Överdosera tabort-et, är mitt tips. smile.gif Dutta på rejält.
hattstugan
Dränk fläckarna i vanligt Yes linda ihop plagget hårt och lägg i en plastpåse över natten och tvätta som vanligt dagen efter!
Motti
Super 10" Golden produckts "världens bästa gräsfläcksborttagare !gnugga outspädd låt ligga en timma slän i tvättmaskinen !puts väck !
Meriona
CITAT (Motti @ 26-07-2011, 00:28) *
Super 10" Golden produckts "världens bästa gräsfläcksborttagare !gnugga outspädd låt ligga en timma slän i tvättmaskinen !puts väck !

Är ju inte så lätt att få tag i, så har man inget redan så kan man nog glömma det. Finns det ens längre?
Tikka
Jodå super 10 golden product finns kvar.
Man kan ta kontakt med dom längst ner på sidan här http://www.gnld.com/Default.aspx?AspxAutoD...&STORE_ID=4 så kommer man i kontakt med en återförsäljare.
Jag tycker oxå denna produkten är bra smile.gif
Meriona
Ja där ser man. Jag tyckte den var bra förr innan den nya generationens rengöringsmedel kom, men om de inte förbättrat den ytterligare så vette sjutton.

Hur har det gått med brallorna xlxl?
xlxl67
CITAT (Meriona @ 26-07-2011, 12:03) *
Ja där ser man. Jag tyckte den var bra förr innan den nya generationens rengöringsmedel kom, men om de inte förbättrat den ytterligare så vette sjutton.

Hur har det gått med brallorna xlxl?

Tackar som frågar. Det såg ok ut i morse. Får ta en koll till idag o eventuellt skrubba vidare.
Men idag har jag arbetsbyxorna med mig ut i Tisteldjungeln. smile.gif
Meriona
Vad gör du i tisteldjungeln, egentligen? Kollar fjärilar va, visst är det så? biggrin.gif
xlxl67
CITAT (Meriona @ 26-07-2011, 16:19) *
Vad gör du i tisteldjungeln, egentligen? Kollar fjärilar va, visst är det så? biggrin.gif

flirting.gif Jo det är nog så.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon