Har skaffat mig en billig smartphone en Samsung Galaxy mini 999SEK på teknik magasinet. Telefonen går att nätsurfa med så jag har instlalerar programmet Viber så ringer,sms och mms utan kostnad fifffigt.
ängsvädd
29-07-2011, 08:27
Tack för tipset

Menar du att det inte kostar något att ringa, surfa med mera? Vad kostar programmet Viber?
*Stintan*
29-07-2011, 09:04
Det förutsätter väl att den man ringer till är uppkopplad på nätet annars blir det ju inte gratis utan kostar som ett vanligt telefonsamtal. Skillnaden på Viber och Skype t.ex. är att Viber inte kräver att även mottagaren installerat programmet/appen för att det ska vara gratis.
ängsvädd
29-07-2011, 09:15
Det verkar som att man bara ringer gratis till andra Viper-användare enligt denna länk:
http://www.viber.com/
*Stintan*
29-07-2011, 09:25
Va skumt då har nog andra som skrivit om det inte förstått det. Är det som du säger så är det ju bara ett till program i raden av liknande "ring gratis-program".
Programmet är grattis men förutsätter att mottagaren har det också. Heytell jag också. Med det skickar man myntligga sms över nätet grattis.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.