Full version: Överraskning idag
silos
Idag fick jag en stor överraskning,eller jag fick reda på det igår egntligen!
En vän kom och gav mig två papperskassar nästan fulla av panelgardiner,flera helt nya och så massor av kläder! Ni försår nog hur glad och tacksam jag blev!!!

Denna kvinna har givit mig massor av kläder,har inte behövt köpa några tack vare henne och några andra goa kvinnor!Dessutom har jag fått mattor av henne till mitt hem.
Själv har jag inte råd att köpa varken kläder eller annat till mitt hem.
Jag känner så många givmilda människor..... wub.gif Jag tackar Gud för dem!
Flemming
Vissa måndagar är bättre än andra...
Blev det fint med dom nya gardinerna och mattorna ?
silos
CITAT (Flemming @ 01-08-2011, 22:49) *
Vissa måndagar är bättre än andra...
Blev det fint med dom nya gardinerna och mattorna ?

Jag gillar inte panelgardiner,men jag får göra vad jag vill med dessa,mina döttrar skall kolla ifall de vill ha några,kanske någon här vill ha panelgardiner?Eller så lämnar jag allt till Röda Korset...
ängsvädd
Grattis till gardinerna o kläderna biggrin.gif Toppenbra biggrin.gif
Eva i Skåne
Du kan ju använda en panelgardin som löpare på ett bord och klippa nån i lagom bitar till underlägg. Två sömmar bara så kan du duka på nya underlägg. smile.gif
silos
CITAT (ängsvädd @ 02-08-2011, 09:33) *
Grattis till gardinerna o kläderna biggrin.gif Toppenbra biggrin.gif

Tack så mycket!

CITAT (Eva i Skåne @ 02-08-2011, 09:58) *
Du kan ju använda en panelgardin som löpare på ett bord och klippa nån i lagom bitar till underlägg. Två sömmar bara så kan du duka på nya underlägg. smile.gif

Det var ju en bra ide!Tack så mycket!
Flemming
Synd att du inte gillar panelgardiner men det är ditt hem och där skall du trivas...
Mattorna då,blev dom till belåtenhet ?
silos
CITAT (Flemming @ 02-08-2011, 19:56) *
Synd att du inte gillar panelgardiner men det är ditt hem och där skall du trivas...
Mattorna då,blev dom till belåtenhet ?

Mattorna är mycket bra!
Klint
Man kan ju hänga gardinerna som kappor också mönstret blir liggande men många ggr funkar det Sy bara på ett band på baksidan som du kan trä stången i Jättelätt!
silos
CITAT (Klint @ 03-08-2011, 00:50) *
Man kan ju hänga gardinerna som kappor också mönstret blir liggande men många ggr funkar det Sy bara på ett band på baksidan som du kan trä stången i Jättelätt!

Tack så mycket för den fina iden!
afrodans
vilken snälll människa som gett dig allt detta!
KatteLatte
CITAT (Klint @ 03-08-2011, 00:50) *

Eller så delar du dom till lagom "kapplängd" och syr ihop bitarna åt andra hållet, förståss....
silos
CITAT (afrodans @ 07-08-2011, 16:32) *
vilken snälll människa som gett dig allt detta!

Jag har bara snälla människor i mitt liv!

CITAT (KatteLatte @ 08-08-2011, 10:20) *
Eller så delar du dom till lagom "kapplängd" och syr ihop bitarna åt andra hållet, förståss....

Tack snälla för tipset,när hösten kommer och värmen försvinner kan jag återigen börja sy.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon