Cilla79
Hej!

Det är så irriterande, jag har besökt massvis med olika sajter där man kan beställa fröer och höstlökar samt olika trädgårdsforum etc.

En av dem var så bra för man kunde i en rullist till vänster sortera urvalet på växtläge (sol, halvskugga, skugga) och en på färg och ytterligare någon på planteringsmånad och blomningsmånad. Nu vill jag hitta tillbaka, men det är förgäves. Kan inte för mitt liv komma på vart jag var. Känner någon igen min beskrivning så PLEASE tala om för mig vilken sajt det är!

Här är en lista på vilka sajter det INTE är, så slipper ni tipsa om dem. Däremot kan ni ju själva se det som tips på fröhandlar online! smile.gif

www.froer.nu
www.runabergsfroer.se
www.impecta.se
www.fromedposten.se
www.bakker.se
www.raravaxter.com
www.fron-och-sant.se
www.frokungen.se
www.hortogreen.se
www.blomsterlandet.se
www.plantagen.se

Hoppas att någon känner igen det jag är ute efter!

Mvh Cecilia
RB9310
Hej

Har ingen aning om vilken sida det är men har en annan du kan lägga till på din lista. Det är den enda jag har använt mig av och då endast beställt en katalog.

http://www.ortagarden.com/index.html

Mvh
Ally
Var det nyligen?
Man kunde göra så på impectas site tidigare (några år sen?) men inte längre
RB9310
Var det en .se sajt?
Eva 33c
Nelson Garden har nåt sånt på sin sida. Om man väljer "Sök i sortimentet" får man upp ett formulär där man kan välja lite olika saker att söka på.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon